Nagyon bonyolult a családom története. A bátyám terrorban tartott egész tinédzser koromban. Egyfolytában szexelt velem. Igen, a saját testvérem. Nem tudom miért volt jó neki, egyszerűen perverz volt és kész. Azért kezdtem el szex klubban dolgozni, mert elakartam felejteni a régi emlékeket. A szüleim már nagyon rég leléptek így Josh kihasználhatta azt, hogy ketten élünk. Tanulni sem tudtam rendesen. Szerencsére nem buktam semmiből. Néha még most sem tudok aludni.
Kicsit elkalandoztam, mert közben kibéreltek. 1 óra? Oké, sima.
- Jöjjön mutatom a szobát!- így kell köszönteni mindenkit aki minket választ ki. A férfi elindult mögöttem. Volt vagy 30. Beértünk a szobába egyből bezártam az ajtót. Ez az alapszabály. A második, hogy elégedettek legyenek a ,,vevők".A férfi ledobott az ágyra és rögtön vetkőztetni kezdett. Miután ott feküdtem bugyiban és melltartóban én is lehúztam róla a pólóját és kicsatoltam az övét. Letolta a nadrágját és hirtelen rám nehezedett és megcsókolt. Hosszan, forrón. Éreztem, hogy már nagyon akarja. Jól tudtam. Leszedte a melltartóm majd szét feszítette a lábam. Elkezdte harapdálni és masszírozni a melleimet. Nyögtem, ahogy az az előírásokba is benne van. Nagyon rám izgult szóval át is fordított a hasamra. Levedte az alsóját és megláttam a hatalmas faszát. Nem is kellett neki több már bennem is mozgott. Nagyon profin csinálta. Szerintem nem ez az első alkalma. Egészen élveztem. Ki, be először lassan majd gyorsabban.
Mikor lejárt az időnk kikísértem a vendégem és már megkaptam a pénzem is. Gyorsan beraktam a szekrénybe és visszamentem a helyemre várva a következő emberemre.
Mikor majdnem zárt az Éden Club egy nálam pár évvel idősebb srác állt meg előttem. Jól nézett ki baszki. Nem bérelt ki csak odaadta a telefonszámát. Igen, ez megengedett.
- Nate Kag!
- Haley Sparks.
Szóval Nate.
- Hívj fel ha végeztél!- egy olyat kacsintott majdnem elájultam! Uram atyám. Egyébként nem lehetek szerelmes. Nem lehet. Ribanc vagyok. Ezt el kell fogadni.
YOU ARE READING
Ribancos szerelem
RomanceMindig más sráccal való szex. Egyszer viszont beleszeretsz az egyik szex partneredbe. Vajon ő is többet szeretne?