Todoroki był szczęśliwy że wkońcu zar0c7a1 bakugo.
Jednak jednocześnie czuł żal bo w jego głowie toczył asię bitwa czydalej w to brnąć czy przestać i albo zerwać z Deku i być z Bakugo lub na odwrót... jednak zdecydował że będzie w to brnąć a jak się wyda? Zapytał samego siebie. Trudności w pokonywaniu bariel o deku były zbyt wielkie dla todorokiego. chciał zobaczyć twarz deku jak się całują i uprawiają s3x. Jego słodka twarz...
pzez całą droge todoroki myślał nad twarzą deku.Gdy wrócił do domu powstanowił napisać deku jak bardzo go kocha i jak bardzo chce z nim się spotkać i jak bardzo chce go pocałować w usta. Pisali tak przez więcej niż 1 minute ale mniej niż 24godziny to było dziwne uczucie. Tak dziwne że asz za dziwne na dziwność tego co się stało.Była już 23 wieczorem.Postanowił iść na spacer gdy nagle znikąd przyszedł mu pomysł...
postanowiłznowu napisać do deku czy śpi i czy jego mama śpi. Deku odpowiedział że jego mama śi na 2 piętrze a on na 1. Todoroki szybko pobiegł pod dom Deku i zapuał do okna w jego pokoju Deku mu ostrożnie i cicho otworzył. Todoroki miał ochote na nie co więc zapytał deku czy chce uprwiać z nim s3ks niestety albo stety deku odpowiedziął że innym razem.Todoroki z przymusy zgodził się z nim że innym razem.
Gdy była już 1 w nocy todoroki powstanowił wyjść z domu deku i iść do swojego. była w tedy sobota więc nie mógł się doczekać poniedziałku żeby być sam na sam z bakusiem bo deku jak rozmawiali powiedział że nie będzie go w szkole w poniedziłek wtorek i środe i poprosił todorokiego żeby przesywał mu lekcje. Todoroki się zgodził.
Gdy była już niedziela Todoroki postanowił iśc do Bakugo objaśnić mu plan który będą robić w szkole żeby im nie było nudno na długiej przerwie między lekcją wychowawczą a muzyką.
CZYTASZ
Miłosne rozczarowanie (TodoxDeku BakuxTodo bnha)
RomanceMiłosne rozczarowanie to książka o zakrytym romansie TodoxBaku.. Czy Deku wybaczy? Czy będzie trujkącik ? Czy będzie wojna? Tego nie wiedzą nawet oni.