Odaya giren Yamaçtı. Azer kaçamayacağını anladı. Yamaç donmuş bir şekilde Azere bakıyordu. Şaşkınlıkla bir kaç şey mırıldandı; Sen sen yaşıyorsun. Azer silahını Yamacın kafasına yaklaştırdı. Yamaç ise karşılık vermedi. Kafasını Celasuna doğru çevirdi. Ölmüştü. Tekrardan Azere döndü.
A; Sıkmayacak mısın kafama?
Y;Ben Karacanın yüzündeki o pişmanlığı gördüm ama sen sevdiğin kadının göz göre göre acı çekmesine müsaade ettin. (Bağırarak) Neden?
A;Senin o şerefsiz abin tüm ailemi öldürdü. Ne yapmamı bekliyordun. He cevap ver bana ne yapmamı bekliyordun? Göz mü yumsaydım? Sineye mi çekseydim? Sen anamın nasıl bir halde olduğunu biliyor musun? Sen hiç sevdiğin kadın tarafından üç kurşunla vuruldun mu ? Sen beni anlayamazsın!
Yamaç sustu. Sustu çünkü Azer haklıydı. Ve hala şaşkındı. Sessizce;
-Celasun ve Karaca evlendi.
Azer hiçbir şey söylemedi.Yamaç;
-Ne olacak şimdi. He Karacanın karşısına mı çıkacaksın? O delirdi biliyor musun aşkından ...
Azer hiç konuşmuyordu. Yamaç kafasına doğrultan silaha baktı ve uzaklaştı. Adımları kapıya doğru ilerliyordu. Adnan Azere yaklaşarak;
-Abi, intikam. Dedi
Azer ne yapıcaktı. Öldürcek miydi yoksa karışmayacak mıydı?Aniden bir silah sesi duyuldu. Yamaç değil Azer vurulmuştu. Adnan bir kanlar içinde yerde kalan Azere bir de anlamsızca onu vuran Yamaca. Adnan silahını çıkardı ve Yamaça doğru ateş etti. Yamaç da yere yıkılmıştı.
Gelen siren seslerini duyan Azerin adamları ordan uzaklaştılar. Polisler Yamaç ve Azerin birbirlerini vurduklarını düşünüp ambulansı aradı. Bir kaç dakika sonra ambulans kapıdaydı.
~1 SAAT SONRA~
Hastanede yaralanan kişilerin ailelerine haber verilecekti. Azerin telefonu üzerinde değildi fakat Yamacınki yanındaydı.
Kısa süre sonra hastaneye Sultan,Cumali,Karaca,Damla gelmişlerdi. Telaşla Yamacın iyi olduğu haberini almayı bekliyorlardı.
Doktor bir yanlışta bulunup
-Siz Azer beyin yakınları mısınız
Diye sordu.Karaca telaşlı gözlerle doktora baktı ve ...
Arkadaşlar 🥺 kusura bakmayın biraz fazla ara verdim. Aceleyle yazdığım bir bölüm oldu ve yine kısa kaldı😢 Devamı için yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın ❤️