MANAS PUDELES-tagad TUKŠAS!!!

1 0 0
                                    

"Šis bija baigi labais vakars vecīt, garšīgas zivis tev sanāca uzcept! " apmierināts teica Zigurds un devās uz savu būdu, kur gandrīz aiz šoka paģība.

Skats, ko Zigurdam nācās redzēt bija ļoti nejauks. Viņa sieva kopā ar kaimiņieni Santu, Indru iekurinājušas mājas vidū ugunskuru dejoja , klaigāja. Uz zemes mētājās daudz pudeļu un salmos jau gulēja divas vecenes, ko Zigis pat nepazina.

Trakākais bija tas, ka drīz vien ieradās pārāk izbijies Lems, kas ieraudzījis šo postu skaļi sāka brēkt: "Ko tas vis nozīmē?? Tās.. tās.. ir MANAS PUDELES-tagad TUKŠAS!!! "

Lems bija tā izmisis, kad acīs viņam saskrēja asaras, likās, ka pasaules gals pienācis.
Bez žēlastības paņemts vis kas viņam piederējis.
Kāds ļaunuma iemiesojums ir tā Ziga sieva-Ilvija.

Lems bija gatavs skriet virsū visām sievietēm un sist, par šādu bezkaunību, bet Zigurds apturēja savu draugu.

Zigurds saprata cik slikti vis izvērties, ka droši vien Ilvija izdomājusi atriebties par to, ka viņš nav atnācis laikā mājās, pie tam atnesis ēdienu.

Zigurds gandrīz jau sāka justies vainīgs par to, ka iznākums tāds, bet tad viņš domāja: "Pag, pag... es tak neesmu vainīgs pie tā, ka mana bezkaunīgā sieva ir tik slinka, jo tad, kad mēs ar Lemu atnācām mājās no makšķerēšanas šī vienā mierā krāca. "

Tā kā visas sievietes bija pārlieku piedzērušās, visas smējās kā aptrakušas un visu uztvēra kā joku. Par lielām dusmā Lemam un Zigurdam visas aicināja arī iedzert.
"Ak tā, jūs LIELĀS NEKAUŅAS!! Jūs... Jūs taisaties mani acināt dzert paša brūvējumus, ko NOZAGĀT???!!! " Lems negati kliedza, tā ka šķiet visi kaimiņi pamodās un daži uzbļāva, lai apklusina savu tauri.

"Un tu Ilvij, bezatbildīgākā sieviete visā apkaimē, kā tev šķiet mums mājas vairs nevajag?? Tu gribi, lai te vis nodeg? Kāda joda pēc uzkurināji ugunskuru istabā?? Te taču ir tik daudz salmu, kā tu nejēdz! " Zigurds niknuma pilns teica savai sievai un pie tam centās turēt aizkaitināto Lemu, kuru ja atlaistu, tas sistu visas pēc kārtas.

"Nu  Zigīt, ko tu klaigā, kā tāds briesmonis,pamodināsi visus kaimiņus, labāk nāc piesēdi... iedzer kādu malciņu šo te. " Ilvija pavisam maigā balsī teica un grīļīgā gaitā devās uz sava vīra pusi.

"Tu vispār apjēdz, ko dari? Kā tev nav kauna apzagt manu draugu un pēc tam piedāvāt man viņa kandžu? " Zigurds vēl projām dusmīgā tonī runāja uz sievu .

"Ko tu tā uzreiz... es jau nemaz neko tādu neizdarīju... Santa ar Indru gāja zagt, jo viņas zināja, kur visi labumi stāv... Nu un es.. es tikai skatījos vai neviens nenāk. " vaļsirdīgi atzinās Ilvija.

Visbeidzot šis vakars beidzās ar to, ka visas sievas tika izdzītas no Zigurda un Ilvijas midzeņa un par sodu Ilvija visu nakti gulēja aukstajā pagrabā.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zigurda un Ilvijas dzīveWhere stories live. Discover now