(Şarkılarla okuyun lütfen... medyaya koyduğum şarkıyla dinlemeniz tavsiyemdir. Yazım hatalarının kusuruna bakmayın😔😩Kısa bir bölüme hoş geldiniz~)
Genç adam yağmurda donuk gözlerle etrafı izliyordu. Fazlasıyla sıkılmıştı böyle yaşamaktan artık. Bir anda tüm hayatının altüst olması fazla ağır geliyordu fakat iyi dayanmıştı. bu zamana kadar isyan etmemiş, hep susmuştu lakin son zamanlarda başına gelen olaydan sonra bir daha kendini toparlayamıyordu. Bir makinaya bağımlı olarak yaşamak değildi ona zor gelen, sevdiklerinin bir bir gerçek yüzünü görmenin verdiği zorluktu. Tam bir yıl önce bugün, biricik çocukluk aşkı Jeon Jeongguk onu bu sandalyeyle yağmurun altında yapayalnız bırakalı tam bir yıl oluyordu. Başta inanmak istemedi ona ulaşmayı denedi normal yoldan istese yapardı da fakat Jeon onu sürekli itti en sonunda vazgeçmek zorunda kaldı taehyung. Ona hak veriyordu çokçası, Onun da hakkı vardı diğerleri gibi sevgilisiyle gezin, oynasın, eğlensin bu gençle yapabildikleri sınırlıydı. Taehyung oldukça zengin bir ailenin varis oğluydu. 15 yaşındayken ailesiyle birlikte geçirdiği kazadan babası ve o çıkabilmişti yalnız. Hamile annesi o arabada feci bir şekilde can vermişlerdi. Bay kim hiçbir zaman oğlunu suçlamamış aksine üstüne kat kat fazla titremesine rağmen taehyung kendini dış dünyaya tamamen kapamıştı. Babasının getirdiği doktorlar, fizyoterapistler, piskologlar, yatılı hasta bakıcıları hepsini canından bezdirip geri yolluyordu. Babasının ona zorla diretmeye çalıştığı şeyi reddediyordu. Taehyung'un kabuğunu kıran ilk kişi, sınırlarının ötesine geçen ilk kişi; Jeon Jeongguk.
-
Noktalama işaretlerine takılıyorsanız okumayın tavsiye✊ çünkü ne kadar uğraşsam da doğru yerlerde kullanamıyorum
Ve şey ilk kez böyle bir şey yazıyorum fikir banyoda geldi😼😔 öyle işte🥺
Ne geliyorsa aklıma banyo yaparken geliyo yok böyle bi swy ya of