Teu lila...
Kadenge sora ambulan ngiung harepeun imah juned.
👩 : BAPA! BAPA ITU SAHA BAPA!
Indung juned jojorowokan panik parah. Bapana nu keur sare ngorejat hudang.
👨 : Assalamualaikum ibu. Ini orang tua dari juned? Maaf tidak mengabari dahulu karena juned ini tidak membawa kartu identitas. Turut berduka citaPetugas ambulan nu sejen sibuk. Ngaluarkeun saha?
JUNED! JUNED NU GEUS PINUH KU GETIH! JUNED NU KEUR NUTUPAN PANON NA! JUNED NU AWAKNA GEUS RANGSAK!
Aing teu kuat ningalina. Ancur hate aing blog ancur! Kaleungitan sobat leuwih nyeuri tibatan aing ngaleupaskeun awewe!
Indung juned ceurik beuki tarik bari kokosehan. Bapa juned hayoh wae istighfar bari sasakali ngupus cimata. Tatangga daratang nempoan si juned. Demi Allah aing teu nyangka bakal jiga kieu! Aing can ngenta hampura ka si juned! Acan! Gusti nu agung, aing langsung nelponan kabeh babaturan bari ceurik gogoakan.
Terus teu lila petugas ambulan datang deui.
👨 : maaf pa, bu. Kalo adek yang satu lagi itu di ambulan ada identitasnya ga? Dia gabawa tas sama sekali jadi susah untuk pengecekan identitas.Pas aing ningali
ANJING!
SESIL!
Goblog aing beuki tarik ceurik. Sesil ge sarua awakna geus rangsak pinuh getih! Geus bubuk hate aing, pikiran aing. Geus ancur kabeh. Eweuh harepan.
Sobat leungit, doi leungit.
Gede pisan ieu cobaan. Aing geus teu bisa kumaha kumaha deui.Isukanna babaturan kabeh ngalayat ka juned, ka sesil. Aing teu milu. Aing mbung ningali deui juned nu keur teu seuri jeung aing. Aing mbung ningali deui si juned nu keur sare di harepeun aing. Aing mbung ningali si juned nu keur diasupkeun ka liang lahat. Geus teu kuat batin aing ceurik. Leuwih karasa, aing leuwih sedih ditinggal ku sobat tibatan ku awewe nu dipikabogoh sekalipun.
Aing ka sakola. Eweuh harepan nanaon. Sebagian semangat aing leungit.
Balik sakola, aing teu langsung balik. Aing ka loker heula, rek nyokot buku.
Inget..
Aya kado..
Can ku aing buka..
Nu kuduna di buka jeung si juned, aing ayeuna kudu muka sorangan.
Aing buru buru ngakuarkeun eta kado. Aing bawa kakelas. Aing sorangan di kelas, hayang apal naon eusi eta kado nu sampulna gambar helo kiti. Oke.Pas ku aing di buka, eusina mahkota mahkotaan keur budak leutik. Aing mikir saha ieu jelema nu eweuh gawe ngadoan mahkota tai pedut. Di jero kado aya kertas loba. Ah paling ge wish wish barigajul.
Tapi aya kaselip foto. Foto saha? SESIL!Aing muka surat nu kahiji
"WEEEYY HEPI BESDEY BRADER! Walah beuki kolot sia hahahaha. Panjang umur har, sehat terus, bahagiakeun mamski nunung jeung babeh dayat. Gbu!"Aing muka surat nu kadua
"Har, aing ngenta hampura soal sesil. Lain urang rek nikung maneh har. Sumpah demi Allah urang eweuh niatan nikung maneh jeung deui urang teu hayang maneh jomblo wae. Aing ngadukung maneh jadi jeung si sesil, aing mah ngadukung pisan. Pasti maneh maca surat urang nu dina kantong nya? Pasti ngan satengah maca na? Maneh ulah salah paham heula har. Yeuh baca deui surat na nepi ka beak."Aing muka surat nu katilu. Eta surat nu baheula aing tingali di kantongna si juned.
"Dear sesilia. Gatau kenapa aku ngerasa kamu adalah sosok yang sempurna bagi aku. Aku ngerasain hal yang aneh waktu aku pertama liat kamu. Kamu cantik, kamu baik, aku suka sama kamu. Tapi satu kendala yang gamungkin aku cegah. Anhar. Sahabat aku sil, Anhar suka sama kamu. Kayanya emang dia tergila gila sama kamu. Walaupun memang, aku juga suka kamu tapi aku tutupin semuanya demi anhar. Aku jaga perasaan dia walaupun aku juga sakit. Aku utamain kebahagiaan dia sil maaf aku gabisa ngutarain ke kamu tentang perasaan aku. Aku mohon, kamu jangan marah kalo anhar suka deketin kamu. Dia baik. Dia tulus. Aku yakin dia bisa jagain kamu. Demi sebuah persahabatan mah aku juga rela ngapain aja lah sil. Aku sayang kamu sil. Kita cuma dipertemukan, bukan disatukan. I love you but i can't do it."
AING CEURIK SAJADI JADINA! SUMPAH AING GOBLOG. AING HINA. AING ANJING. AING SAMPAH. AING GATAU MALU NJING.
Aing beuki ngarasa dosa wae ka si juned. Aing teu kuat betapa goblog nya aing nyentak juned nu umurna moal lila deui. Aing teu boga kaera sumpah aing jelema panggoblogna.Terus aing mikir, ai ieu mahkota keur naon? Ku aing di otak atik eta mahkota. Di tukang mahkota aya kertas deui. Sianjing teh ngagawekeun:(
Aing baca deui surat nu kaopat
"Haha sia moal nanya naha aing mere nu kieu? Aing mere ieu mahkota mahkotaan teh keur properti maneh nembak si sesil. Soklah gancang tembak si sesil, mumpung ayeuna maneh keur ulang taun pan? Sugan we lamun di tarima jadi kado terindah. Nya teu?? Anjis cerdas aingg! Sok balik sakola ditungguan di tempat nongkrong biasa. Aing mawa si sesil! Sampe papanggih di basecamp sobat!"Sumpah nya
Aing teu kuat
Aing teu nyaho kudu kumaha
Goblog goblog goblog
Juned jeung sesil nungguan aing di basecamp! Nungguan aing datang blog! Anjing kaduhung aing kamari teu nyokot heula kado, ngadon langsung ngaleos balik. Sing sumpahna aing ngarasa jadi jelema pang tolol na. Aing hayang kabeh di ulangi deui ti awal. Ti pas aing can ngabentak si juned. Ti pas aing can balik ka imah keur ngenta hampura ka si juned.
Jam 7 peuting, di basecamp aya serangan ti SMA tatangga (Tawuran). Sesil jeung juned beunang batu jeung arit. Ah aing geus teu bisa carita nanaon deui. Aing ngetik ge bari ceurik.Pokona aing salut ka maneh jun. Aing nyaah kamaneh.
Mun aing apal sia berjuang keur aing, aing moal nepi ka nyentak maneh jun! Sumpah! Aing apal ayeuna, maneh lain tukan nikung. Maneh sobat aing nu panghebatna. Moal bisa kagantikeun. Mening keneh aing kaleungitan awewe nu dipikabogoh tibatan aing kudu kaleungitan sobat aing! Sumpah!Moal aya nu ngahereuyan kepala sekolah deui jun
Moal aya nu sosorodotan deui di imah tatangga jeung aing
Moal aya deui sebutan "Duo kerok" disakola
Moal aya jun
Aing kangen maneh
Sumpah
Hampura aing jun. Love you more than i love my self lahNuhun jun..
In memoriam
Khoiril Arkan
22 Oktober 2014
KAMU SEDANG MEMBACA
Anhar
Short StoryKumpulan carpon aing ti jaman batu, dagoan heeh lagi disusun ngarah teu kudu scroll di oa line