M-am dus la apartament în camera mea și a lui JK. Am stat ghemuită în pat gândindumă dacă eu chiar simt ceva pentru el.
Între timp, bate cineva la ușă.
Eu: intră! spun cu un ton destul de nervos.
Pe ușă intră Jin.
Eu: Tu ce vrei? să faci mișto de mine, nu?
Jin: Nu, am venit să-mi cer scuze pentru cum s-au comportat cu tine, așa sunt ei.
Eu: Dacă vor să-i iert, trebuie să-și ceară scuze fiecare, nu doar unul, care nici măcar nu mi-a făcut nimic.
Jin: Ok, le voi spune să vină. Dar acum spune-mi sincer, tu simți ceva pentru JK?
Eu: Nici eu nu știu.
Jin: aham... deci e cam complicată situatia la voi, dar o să încerc să fie totul ok.
Eu: Da tu ce ești mă, Cupidon?
Jin: Să zicem și așa. spune el zâmbind.
Între timp au venit Yoongi, J-hope și Tae.
Toți: Ne pare rău că te-am făcut să te simți prost, ne ierți? spun ei cu niște voci de copilași.
Eu: Mda... dar nu numai mie trebuie să-mi cereți scuze, mai este cineva.
Yg: Lui Jk i-am cerut scuze pe drum.
Eu: Ok...
Ei au plecat din cameră. Am stat pe telefon câteva minute și pe ușă intră Jk.
Jk: îmi pare rău pentru ce sa întâmplat.
Eu: Nu trebuie să-ți ceri scuze, tu nu ai făcut nimic.
Jk: Ba da, i-am lăsat să te facă să te simți prost!
Eu: Și ce-ți pasă ție? spun eu curioasă de răspunsul pe care mi-l va da.
El nu a spus nimic, doar se uita în gol, probabil cândinduse la vreo minciună.
Eu: Hello, pământul către JK, te-am întrebat ceva, răspunde!
Jk: Te-....
Eu: hai, zici azi?Mă....?
Nu a mai apucat să zică nimic pentru că îi sunase telefonul.
El a raspuns și după ce a terminat de vorbit, s-a dus la RM în cameră.Pov Jungkook
Am ajuns la RM în cameră.
Eu: Hyung, crezi că poți să mă ajuți să-i pregătesc o surpriză lui Kirashi?
RM: Mă și întrebi? Normal că da!!
Eu: Perfect. Păi să-ți spun ce idee am. Vreau să fac rezervare la un restaurant, să-l umplu cu petale și baloane în formă de inimi și să-i spun ce simt pentru ea. Eu îi voi zice că voi sunteti deja acolo și ne așteptați, dacă zice că și ea simte la fel, săriți toți și dați cu comfeti, înțeles?
RM: Da Mr. îndregostit, dar trebuie să le spunem și la ceilalți.
Eu: Ok, le spui tu, eu merg la Kirashi, îi voi spune că mâine vom avea o petrecere.
Rm: Ok.Pov RM
Le-am spus băieților ce trebuie să facă.
Jh: Da el de când o place pe Kirashi?
Sg: Asta numai contează, noi trebuie să-l susținem pe Jk.
Jh: ai dreptate.
Jm: Noi mai stăm mult aici sau ne apucăm de treabă?
Toți: Ne apucăm de treabă!! străgă toți fericiți și mândri că Jk are și el prima iubire.
Eu: Vorbiți mai încet că poate aude și îi stricăm surpriza lui JK!!
Toți: Ok. spun în șoaptă.Pov Jungkook
Intru în cameră și o văd pe Kirashi stând pe telefon.
Eu: Hei, am auzit că va fi o petrecere mâine și mergem toți.
K: Sună bine, chiar aveam nevoie de puțină distracție.
Eu: Mă bucur că ai acceptat, mâine la ora 19:00 mergem acolo.
K: ok.Dimineața
Mă trezesc și o văd pe Kirashi alegânduși hainele pentru petrecere.
Eu: te-ai gândit ce vei purta?
K: mnu... mă poți ajuta? nu prea știu ce să port.
Eu: da.
I-am ales o rochie roșie scurtă, cu dantelă.
K: Hmm... ai gusturi bune.
Eu: Nu știai?
K: Nu
Eu: Băieții s-au dus deja acolo ca să ajute cu pregătirile, noi vom merge mai târziu.
K: Ok.Seara:
Kirashi s-a dus în baie să se schimbe, când a ieșit din baie am rămas cu gura căscată, numai văzusem o femeie așa frumoasă în viața mea.
K: închide gura că intra muștele. spune râzând.
O conduc spre mașină și ajungem la restaurant.Pov Kirashi
Am intrat înăuntru, nu i-am văzut pe băieți, defapt n-am văzut nimic, era întuneric.
Simt că două mâini îmi acoperă ochii, am simțit că s-a aprins lumina dar totuși nu puteam să văd nimic din cauza mâinilor ce-mi acopereau ochii.
Când îmi i-a mâinile de la ochii, mă trezesc înconjurată de niște petale di trandafiri care erau puși în formă de inimă.
JK: Vreau să-ți spun ceva.
Eu: ăăă... spune.
JK: Te iubesc!
Am rămas mască.
Eu: Tu chiar mă iubești sau e vreo farsă?
JK: Nu este o farsă, chiar te iubesc, te iubesc mai mult ca orice!!
Eu: Păi... și eu cred că te iubesc.
JK: Doar crezi?
Eu: Defapt... sunt sigură, chiar te iubesc. spun îmbrățișândul.
Deodată, îi văd pe ceilalți care dau cu confeti și strigă în gura mare: Să vă țină!!!!
El mă i-a de talie, mă trage spre el până când corpurile noastre s-au lipit și m-a sărutat, eu răspunzândui la sărutul devenind unul pasional.
Ne îndreptăm toți spre casă, băieții spunândui lui JK să aibă mare grijă de mine.
V: 1.Să ai grijă de ea!
Jm: 2. Să nu o rănești că te i-a mama dracu!
Jin: 3. Să nu o lași singură.
Și tot continuă băieții până când ajungem acasă.Ne-am dus în camera noastră și JK m-a sărutat.
Eu voiam să mă culc.
JK: Păi ce faci?
Eu: ăăă... vreau să mă culc.
JK: asta știu dar n-ai vrea să dormi cu mine?
Eu: Ba da.
JK: păi vin-o.
M-am dus în oartea lui de cameră și m-am pus în patul lui, el mă ținea strâns în brațe, era extrem de drăguț și mă simțeam super bine lângă el.