he died and left me here

22 0 0
                                    


Hermiona:

Přemístila jsem se před nemocnici svatého Munga a pospíchala na recepci zeptat se kde leží, musela jsem to vědět, musela jsem ho vidět.

„Dobrý den," řekla jsem recepční „mohu se zeptat kde leží pan Ron Weasly? Minule jste říkali že ho přesunete." 

„Jistě, slečna Grangerová nebo už Weaslyová?"

„Pořád jen slečna Grangerová prosím."

„Ah, to mě mrzí, snad se to brzy zlepší. Pan Weasly leží na pokoji 379."

„Děkuji" Na odpověď už jsem nečekala a spěšným krokem se vydala za Ronem. Jistě se ptáte proč tak spěchám? Jednoduchá odpověď, už zase jdu pozdě.

-------------------------------------------------

„Ahoj Rone, moc se omlouvám že jdu zase pozdě, ale znáš to, moc práce, už se mi to zase všechno hrne na hlavu."

„V pořádku zlato, víš že mi to nevadí, chápu že být ministriní celé kouzelnické Anglie dá pořádně zabrat."

„Jsem tak ráda že to chápeš. Jinak jak se máš? Je ti dobře?"

„Ále, znáš to, nic moc" zasmál se „nechtěl jsem ti to říkat ale horší se to, doktoři už stanovili datum" doplnil poklesle.

„Kdy?" skoro vyděšeně jsem vykřikla

„Za dva týdny ve čtvrtek."

„Ne, to ne. Rone nesmíš mi umřít. Miluju tě" začala jsem plakat.

„To já tebe taky a dobře to víš, ale už to nejde zlepšit, věděli jsme to hned jak mě zasáhla ta kledba." 

„Co budu dělat až odejdeš? Rone půjdeme spolu, nechci tu bez tebe být. Nemůžu jen tak sedět a čekat až zemřeš a pak jít dál jakože se nic nestalo."

„Tak to ani náhodou Hermiono, nic si neuděláš, slib mi, že si nic neuděláš, bude to těžké, ale musíš to přejít a žít dál, slib mi to." skoro se rozkřičel, chápala jsem to přeci jen jsem právě řekla že se zabiju až umře.

„Rone já to nezvládnu"

„Ale zvládneš, jako všechno, Hermiono jsi ta nejchytřejší a nejstatečnější čarodějka této doby, zvládneš to, najdeš někoho lepšího než jsem já a budeš šťastná, přál bych si to tak." už mu také začaly kapat slzy z očí „pojď sem zlato"

Přišla jsem k němu a lehla si na postel vededle něho „Miluju tě"

„Miluju tě" odpověděl, „Prosím hlavně se netrap až tady nebudu, žij naplno, budu na tebe dávat pozor" zamumlal mi do vlasů a opakoval slova ž mě miluje dokud jsem neusnula.

--------------------------------------------------------

Když jsem se ráno vzbudila a zjistila kolik je hodin, rychle jsem se kouzlem převlékla, vyčistila si zuby, líbla pusu Ronovi a přemístila se na Ministerstvo se slovy tak zase v úterý.

Takhle to šlo až do pondělí, už jsem se chystla vydat domů, když mi na okno zaťukala krásná malá sova s dopisem. Otevřela jsem okno a vzala si od ní dopis a dala jí pamlsek.

Obálku jsem držela v rozklepaných rukou a bála se jí otevřít, byla z nemocnice svatého Munga. Tak trochu jsem věděla co čekat. Začetla jsem se.

Milá slečno Grangerová,

s nelibostí Vám musím oznámit, že váš přítel Ronald Weasly je...




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 01, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pár zlomených srdcíKde žijí příběhy. Začni objevovat