Nasıl kaybolabilirdi ki??! Her tarafı didik didik aradım. Buralarda olmalıydı. Sonuçta cebimden hiç çıkarmadım. Onunla konuşmak istiyorum...
Anlaşılan başka çarem kalmamıştı. Dışarı çıkıp Dazaiye bakınacaktım. Şansıma güveniyordum. Sonuçta sürekli karşılaşıyorduk değil mi? Mutlaka yine öyle olacak. Hızlıca üstümü değiştirdikten sonra anneme dışarı çıkmam gerektiğini söyledim ve evden çıktım. Umarım şansım yardımcı olur.
Geçen gün karşılaştığımız markete gittim. Gitmişken kendime bir çikolata aldım fakat Dazai ile karşılaşmadık. Tam umudumu kaybedip sızlanmaya başlayacakken arkamdan biri bana seslendi.
Hey S/n!
Bu ses.. Düşündüğüm şey mi? Hızlıca arkama döndüm ve... O ordaydı! Dazai bana gülümsüyordu. Ona doğru koştum. Mutluluktan ağlayabilirdim.
Dazai: İntihar planları nasıl gidiyor? Eğer mantıklı bir fikrin varsa zevkle dinlerim.
Kıkırdadım.
S/n: Hayır ama bir kafeye gitmeye ne dersin? Hem orada bu konuyu da düşünebiliriz.
Dazai bu dediğimi beğenmişe benziyordu.
Dazai: Ooo, aynı bir randevu gibi!
Gözleri ışıldıyordu. Bir yandan komik bir yandan da tatlıydı. Kıkırdadım. İtiraz etmek istemedim. Randevuya çıkma gikri çok güzeldi. Vay be. Bu kadar kısa sürede aşık olduğuma inanamıyorum.
Kafede boş bir masaya oturduk ve kahvelerimizi içtik ve sohbet ettik. Eğlenceliydi.
Dazai: Ee S/n, neden intihar etmek istiyorsun sakıncası yoksa bana anlatabilir misin?
S/n: Sorun değil.(Buraya neden intihar etmek istediğinizi söylediğinizi hayal edin çünkü sonuçta herkesin kendine göre nedenleri olabileceğini düşündüm ve bozmak istemedim. :) )
Evet bölümü burada bitiriyorum. Ama en kısa sürede devamını atmaya çalışacağım. Bu serinin bu kadar okuyucusu olacağını düşünmemiştim. Teşekkürler. Neyse ben sizi sıkmayayım iyi günler dilerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai x Reader [Devam Edilmeyecek]
RomanceDazaiyle olan aşkının kitaba dökülmüş hali😻