Henüz Kendini Koruyamayan Biri

540 68 59
                                    

Ne diyeceğini bilemiyordun ve sadece şaşkınlıkla bakıyordun , karşında duran kimdi ? Tam ağzını açtığın anda araya biri girdi .

"Kim olduğunu bilmiyorum ama işimize burun soktuğun için seni vuracağım"

Gözlerin aniden açıldı ve kızgınlıkla baktın yine konuşmak için ağzını açtın fakat bu seferde o asker konuştu .

"Floch ! Onu vurma , o benim burada tanıştığım bir köle o kadar . Değmez . "

Ne ? O seni korumuş muydu yani şimdi ? Çok saçmaydı , az önce biri titana dönüştü yetmiyormuş gibi bir de Pieck ve Porco-kundan haber yok . Bu kadın seninle mi oynuyordu ? Yeniden konuşmaya başladılar .

Floch : Üzgünüm Yelena-san , ne olduğunu bilmiyordum .

Kadının ismi Yelenaydı...Kulağına hoş gelmişti başta fakat sonra içinde bulunduğun durumu hatırladın .

Yelena : O halde biz ileri de konuşmaya devam edelim . Burada durgun bir hava var...Malum ekimizden birini kaybettik . Değil mi sen ?

Onun bu tavrını beğenmemiştin fakat ne kadar bilgi elde edebileceksen o kadar kârdır mantığı ile kafan ile onayladın ve Yelena ile ileriye doğru gittin .

Zeplinde yerde oturuyordun . Etrafına göz gezdiriyordun fakat kimse konuşmuyordu . Bu durum sıkıcıydı . Nasıl olduğunu anlayamadan konuşmaya başladın .

S/N : Bana neden yardım ettiniz Yelena-san .

Yelena derin bir nefes çekip konuşmaya başladı .

Yelena : Amacına ulaş diye . Boşu boşuna ölmek çok zavallıca olurdu senin gibi sevimli bir kız için . Kaç yaşındasın ? Bir çocuğu andırıyorsun .

Hafif kızarmış bir tutumda cevap verdin .

S/A : N-ne alaka ? Çocuk değilim öyle duruyorsam ne olmuş yani ? Hem aklıma takıldı da bana yardım etme sebebin çok saçma kabalık etmek istemiyorum fakat elimde değil .

Yelena kalktı ve senin yanına geldi . Onun suratını artık daha yakından görebiliyordun . Güzel bir yüzü vardı . Birden Yelena , elini çenene götürdü ve kaldırdı .

Yelena : Zeki bir kızsın ismin tam olarak ne ?

Titreyerek cevap verdin .

S/A : s/a

Yelena : Güzel bir ismin var S/A -chan , umarım yakında anlaşmaya başlarız .

Yelena kalktı ve Keşif Birliğinin bulunduğu bölgeye doğru yürümeye başladı . Ne olduğunu kavrayamayan sen , sesini yükselterek konuşmaya başladın .

S/A : Bekle ! Hala bana amacını söylemedin . Yelena-san , dur ve açıkla . D-daha doğrusu gitme .

Yelena arkasını döndü ve konuşmaya başladı .

Yelena : Güvenli bir yere indiğimizde yanıma gel , bir şeyler içme şansımız olur .

Yelena arkasına bir daha bakmadan gitti . Ona seslenmiştin fakat seni umursamamıştı . Sinirlenmiştin .

Saatler sonrasında bir yere inmiştin , neresi olduğunu bilmiyordun . Hareket etmek istediğin anda bir adam kolundan kavradı ve çekti .

S/A : Hey ! Kes şunu !

Yelena : O benim adamlarımdan biri , canını mı yaktı ?

Yelena x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin