"Itulain pak.. Itu Milah tak dapat mengawal diri.. Siapa sahaja akan berkata yangbukan-bukan dalam keadaan itu, Pak.. " Milah mengingat semula kata-kataberahi lucah yang pernah diperkatakannya dahulu sewaktu keterlanjuran yangkedua bersama bapak mertuanya, yang terjadi ketika dia sedang menikmati unjurankeluar masuk yang padat dan ketat dari batang pelir Pak Mat.
Pak Mat tersenyum. Dia merancang sesuatu.
"Baiklah Milah.. Bapak tak mahu paksa.. Tapi izinkanlah bapak sekadarmerendamkannya sekali sahaja.. " Milah terdiam. "Bapak janji.. Kalausudah masuk semua nanti, bapak akan cabut balik dan takkan pancut dalam pun..Lepas cabut, nanti Milah boleh lancapkan saja, ya sayang?" Pak Matmeracun.
Milah terdiam. "Boleh Milah?" kata Pak Mat sambil mulai mengasakkankepala pelirnya ke bibir faraj Milah, cuba melepaskan bengkakan kepala pelirnyamelalui pintu masuk yang ketat itu. "Boleh ke Milah?" Sedikit demisedikit Pak Mat mengasak.
Kepala pelir mulai terlepas. Hampir melepasi garisan takuk. Milah memejamkanmatanya. Pak Mat tahu Milah membenarkannya walaupun tanpa rela.
"Sedikit lagi sayang.. " kata Pak Mat, sedangkan lima inci lebih lagimasih perlu diganyang ke dalam daerah yang sedang tandus itu. Seinci demiseinci menguak. Milah membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluan yanglebih menyenangkan Pak Mat. Itu petanda baik. Pak Mat berjaya melepasi garisanlima inci. Milah merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki barang PakMat.
"Sedikit lagi.. " dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inciterbenam dalam memenuhi daerah tandus Milah.
Milah tersentak. Dadanya menggeliat. Tersantak hingga ke batu meriannya. Diarasa sedikit senak. Tapi rasa itu hilang berubah menjadi nyaman. Kemudianperlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetap bibirnya kerana malu.
"Pak.. Apa yang telah bapak lakukan, pak.. " Milah timbul rasa serbasalah agaknya? Atau sebenarnya sedang mencari alasan untuk menyalahkan Pak Matsambil cuba memujuk hatinya untuk mengenepikan rasa yang sedang dirasakanolehnya ketika itu.
"Milah tak suka juga nak?" Pak Mat tahu Milah hanya memberikanalasan.
Pak Mat tahu Milah hendak ianya terus dilakukan. Sifat perempuan, pada mulanyapasti melarang tapi bila sudah mengena, pasti tak boleh dilarang.
"Kita ni anak menantu dengan bapak mertua, pak.. Tak patut melakukan semuaini.. " kata Milah, berubah rentak.
"Baiklah.. Bapak sudah rendam. Bapak cabut seperti mana bapak janji yasayang?" Pak Mat cuba berganjak untuk menarik semula batang pelirnyatetapi dia mulai merasa faraj Milah seakan mengemut-ngemut batang pelirnya denganrakus, dengan maksud tidak mahu batang itu dicabut keluar pada waktu itu.
Oleh kerana itu, Pak Mat pula kembang-kembangkan kelopak cendawannya supayabatangnya terasa membengkak-bengkak dalam faraj Milah. Perbuatan itu membuatkanfaraj Milah kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itu semakin kerap danberulang laju. Pak Mat lihat anak menantunya sudah memejamkan matanya kembali.Nafasnya seakan cemas. Tapi orang berpengalaman macam Pak Mat membuatkan dialebih dewasa untuk menangani situasi itu lalu digentelnya biji kelentit Milahdengan laju dalam keadaan batangnya masih terrendam kuat dan padat dalam farajyang kian rakus kemutannya itu.
Tak semena-mena kemudian Milah melonjak sedikit. Nafasnya terhenti helaannya.Kemutnya menyepit. Pak Mat rasa basah di dalam. Milah mengetap bibirnya.Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat. Lama.. Hampir tigaempat minit, mencecah lima minit. Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula.Dadanya mulai berombak semula. Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketaplagi tapi seakan mahu membicarakan sesuatu. Farajnya berdenyut perlahan danbasah. Perlahan-lahan Milah membuka kelopak matanya dengan perasaan malu.
"Dapat?" Tanya Pak Mat. Milah tidak menjawab. Kakinya terdampar luasmenguak selepas tadinya sewaktu mencapai tahap berahi, ianya terkancing rapat.
"Bapak memang sengaja.. " Milah memukul dada bapak mertuanya denganperlahan, masih menyalahkan bapak mertuanya itu sedangkan sepatutnya dia bolehmenghindarkan sahaja pencerobohan yang mengasyikkannya itu tadi.
"Bapak kasihanmu Milah.. " kata Pak Mat menyindir. Walhal dia sendirimemang gian nak berjunub.
"Tapi Milah anak menantu bapak.. Milahsudah macam anak bapak.. "Milah terasa ingin menangis.
Sesudah mengecapi klimaks betinanya yang pertama tadi, tetiba dia merasamenyesal dan teringatkan suaminya. Buat kali ketiganya dia sudah tidak jujur.Dan pada waktu itu, dia masih terus pula membiarkan batang pelir bapakmertuanya terus terrendam dalam farajnya yang baru sahaja memberikan kelegaanbathin kepadanya. Tiba-tiba Pak Mat dakap Milah erat dan dalam keadaanbatangnya masih terbenam rapat dalam faraj menantunya, dia berpaling posisidengan susah payah sehinggakan akhirnya, kini Pak Mat pula berada terlentang dibawah dan Milah duduk di atas. Milah menolak tubuhnya duduk memandang bapakmertuanya. Posisi itu membuatkan batang pelir Pak Mat makin terasa menyucuk danmenyenak di dalam farajnya sehingga menganjak pintu rahimnya yang berbonggolpejal. Dia rasa begitu malu sekali ketika itu kerana bapa mertuanya dapatmelihat buah dadanya yang subur gebu, perutnya yang slim, pinggangnya yangramping, dan semak halus di bawah perutnya yang kini menelan sepenuhnya tongkolkeras batang pelir bapak mertuanya.
"Kalau Milah tak suka, terserah Milah.. Bapak hanya kasihankan Milah.. Danbapak baru sahaja menunaikan hajat gelora di hati Milah sebentar tadi.. Bapaktak kisah kalau tak mendapat apa-apa keuntungan.. Kalau Milah tak suka, Bapakpun tak dapat hendak menghalang ketika ini sebab bapak sudah berada di bawah.." Pak Mat menguji sambil mendepangkan tangannya dan meluruskan kakinyasambil merenung tepat ke mata ayu menantunya itu.
Dan Milah sudah terkena. Terjebak dengan perasaannya sendiri ketika ini. Diatak dapat hendak menyalahkan bapak mertuanya lagi selepas ini. Keputusan beradadi tangannya sama ada akan terus di situ atau mengundurkan diri. Pak Mat terusmeneran mengembangkan kelopak cendawannya supaya meregang memadatkan ruangdalaman faraj menantunya supaya menantunya terus merasakan tekanan yangmemberangsangkan.
"Bapak menyiksa bathin Milah.." jumpa juga dengan alasannya.
"Kenapa pulak?"
"Bapak sudah memulakan semua ini.. "Milah teragak-agak tetapimerasakan kata-katanya itu betul."Jadi?" Tanya Pak Mat yang sememangnya bijak dan berpengalaman itu.
"Bapak memang sengaja mahu menguji Milah.. " Milah terus mengasak PakMat dengan kata-kata perangkapnya setelah dia merasakan dirinya memang sudahterperangkap.
"Bapak tidak mengujimu, Milah.. Kalau Milah mahu, bapak sedia membantu..Bapak ini seperti bapak-bapak yang lain atau bapak mertua yang lain, hanyalahmenumpang senang di atas kebahagiaan anak menantu.. " Pak Mat menggaruhidung yang tak gatal sambil sempat merenung gayutan buah dada Milah yang masihmantap dan memberangsangkan.
"Maksud bapak?" Milah geram.
Bercampur marah. Dalam hatinya yang keliru ketika itu, berharap kalau dia terusdiperlakukan secara paksa supaya dia dapat terus menyalahkan bapak mertuanyasedangkan dia menikmati bonus dari paksaan yang melazatkan itu tetapi perangkapbapak mertuanya ketika itu sungguh licik. Sudahnya Milah mengalah.Perlahan-lahan dia mengangkat pinggulnya melepaskan batang pelir yang ditelanoleh farajnya. Kelihatan licin kulit batang pelir itu diselaputi benih Milahtadi. Keruh dan lendir. Zat yang menikmatkan. Dan Milah benar-benar terasakecundang sebab terpaksa juga dia melepaskan batang pelir itu dalam keadaanyang begitu berat melepaskan kepala cendawan bapak mertuanya yang kejangmembesar itu.PLOP!
Terlepas dari farajnya dan Milah terus berbaring meniarap dengan kepalaterteleng ke arah yang bertentangan dari bapak mertuanya. Pak Mat tersenyum.Dia tahu Milah mengambil tindakan nekad. Jadi kali ini dia akan mengenakanbeban tekanan bathin yang lebih hebat terhadap Milah. Diambilnya minyak babyoil Johnson yang terletak di meja sebelah katil.Lalu dituangkannya minyak ituke pinggul Milah sehingga mengalir turun ke alur farajnya. Kemudiandigosokkannya minyak itu penuh menyelaputi pinggul Milah. Dan sekali sekala diamelajakkan jarinya itu ke faraj Milah yang masih menginginkan tusukan tumpulbatangnya yang setongkol 7 inci itu.
Perlahan-lahan dan berhati-hati dia naik merangkak memanjat ke belakang Milahlalu menindih. Batang pelirnya diletakkan di alur pinggul menantunya yang pejalitu. Pak Mat tersenyum nyaman. Milah berdiam membiarkan. Dan dia tahu Milahmahu perbuatan itu berterusan. Pak Mat gesel dari bawah ke atas. Bila pelirnyamengena celah peha Milah, ianya memukul sedikit pintu dubur dan pintu farajMilah secara bergilir sebelum dilayangkan semula naik ke alur pinggul Milah.
Lama Pak Mat berbuat demikian. Sehinggalah dia terperasan yang Milah telahmenonggekkan pinggulnya untuk menunjukkan rekahan pintu farajnya yang sudahbasah diminyakkan oleh baby oil Johnson itu. Pantas Pak Mat merendamkan kembalikepala cendawannya masuk melalui liang yang indah lagi nikmat itu. Berdesupmasuk dengan lebih mudah dari pertama kalinya. Dan Milah.. memberikan tindakbalas berlawanan untuk membantu menelan batang bapak mertuanya supaya tertujahlebih jauh lagi ke dalam farajnya. Pak Mat sorong perlahan-lahan, kemudiantarik sedikit, kemudian sorong lagi dan tarik lagi.
Pada setiap kali sorongan masuk, Milah melonjak ke belakang ke arah Pak Mat,pada masa sorongan tarik keluar, Milah makin menganjak ke arah Pak Mat keranatidak mahu batangnya terkeluar. Lalu Pak Mat memulakan gerakan sorong tariknyadengan konstan dan konsisten, mengikut rentak Milah yang sudah naik berahisemula menerima asakan demi asakan dari tenaga batang yang sungguh besar danpanjang, dan memenuhi keperluannya ketika itu.
"Milah suka Milah?" Pak Mat sengaja mengusik.
Tapi Milah hanya melepaskan keluhan manja anak kecilnya yang seakan menagihkanbelaian yang lebih merangsangkan dari semua itu.
"Emm.. Emm.. Ooouuhh.. " itu sahaja yang keluar dari bibirnya yangbasah dijilat berkali-kali oleh lidahnya.Bersambung lagi la kambing....
YOU ARE READING
PAK MAT KAMBING
ActionPak Mentua yang berupa manusia bernafsu kambing, Bapak Kambing kelas A yang suka mengawan dengan menantu betina kambing Jannapari...Saksikan kisah perkambingan mereka ini...