*preteenager- chlapec alebo dievča, ktoré má menej ako 13 rokov
*Nando's- Niallova obľúbená reštaurácia
***
- Ona začne tým, že hovorí "Ahoj, moje meno je-"
-Jej meno spadá do kategórie "Kylie". Ako keby pomenovanie svojho dieťaťa akýmkoľvek iným menom sa zrazu stáva nelegálne.
-Proces jej vstávania z postele, sprchovania sa, a obliekania sa je napísaný ako vysokoškolská esej.
-Jediné nohavice, ktoré vlastní sú legíny s tribal vzorom. (p.a- obrázok v médiách :))
-Jediný účes, ktorý sa kedy naučila bol chaotický drdol. Pretože sa zrejme mužom páči.
-Vrecovité a rozťahané svetre tvoria 99,9% jej šatníka.
-Jej vasy boli vlnité, sú vlnité, a vždy budú vlnité. Amen.
-Ed Sheeran je jej idol, a keď počuje One Direction chce sa jej grcať. Ironické ako napísal niektoré z jeho piesní...
-Nie je pre ňu ani predstaviteľne mať rada The Wanted. Proste nie.
-Pracuje v Starbucks, je v Starbucks, pije a dýcha v Starbucks.
- Može sa jednoducho spýtať svojich rodičov, či može ísť sama do Anglicka a oni povedia áno, ako keby sa spýtala, či môže odísť od stola.
-Je šikanovaná v škole, aj keď sa oblečie moderne a vyzerá ako modelka od Victoria's Secret.
-Jej strýko sa ukáže, že je Simon Cowell a ju ani nenapadne, že jej rovnaké priezvisko môže nadviazať kontakt. #kyliecowell
-Chodí do normálnej verejnej školy, ale nikdy nepočula meno One Direction. Ako keby ani nezazvonil zvonček cestou niekde do jej mozgu.
-Jej priatelia ju doslova prosia, aby s nimi išla na koncert One Direction, pretože všetci majú peniaze na to byť non-Directioner.
-Ona nieje nikdy čierna, alebo Hispánka, alebo z Blízkeho Východu. Byť exotická je vzácnejšie ako stretnúť One Driection na opustenej farme v Anglicku.
-Jej oči pulzujú keď sa zobudí. No čo, nikto nieje pôvabný keď sa ráno prebudí.
- Má dvanásť a myslí si, že môže mať u Harryho šancu. Myslím, že multi-milionári celebrity idú po preteenegeroch* celý čas.
-Má hrubého priateľa a každú kapitolu nové rany, ale hlboko v srdci vie, že Harry Styles ju miluje a preto s tým nič nerobí.
-Dievča môže skrývať, že je deväť mesiacov tehotná, len tak.
-Zistí, že je si príbuztná s Louisom Tomlinsonom, pretože je nemožné aby bola príbuzná s hociakým iným chlapcom.
-Dokáže lepšie opísať jej biely iPhone ako jej vlastnú najlepšiu kamarátku.
-Jej idoly sú Perrie Edwards, Danielle Peazer, Eleanor Calder mysliac si, že nikdy nepočuli o One Direction.
-Škola, do ktorej chodí nikdy nedáva domáce úlohy.
-Chodí jesť do Nando's* a dúfa, že jedného dňa tam stretne Nialla a budú spolu jesť nejaké kurča.
-Je len vidličkami, pretože Liam sa zrejme bojí lyžíc.
-Može si ľahnúť do postele a doslova za tri sekundy zaspať.
***
Takže ahojte, volám sa Paula a rozhodla som sa prekladať túto "story". Na začiatku ste si asi všimli tie hviezdičky a za tým vysvetlené slová, takto vám budem dávať vysvetlivky anglickáho slangu alebo hocičoho čomu asi nebudete rozumieť a potom tie hviezdičky budú vyznačené v texte pri tom slove :) . Prosím píšte mi nejaké povzbudzujúce komentáre (lol) :) a určite dajte VOTE. Paula :D xx
YOU ARE READING
The Typical Dumb Fan Fic Moments SK Preklad
RandomSlovenský preklad :) Copyright @ginawriter