Hoofdstuk 1

258 2 0
                                    

Ik loop naar de auto, Ik denk terug aan een tijdje geleden toen Fleur was vermoord door Bols. Floris was zo verdrietig hij was zijn dochter voorgoed kwijt, Hij had graag gezien hoe ze een vriend kreeg, vervolgens ging trouwen en daarna kinderen zou krijgen. Ik weet niet waarom ik er aan dacht.

Misschien omdat ik een zware dag achter de rug had, ik reed naar de parkeerplaats achter de Pontie en liep naar de voordeur. Onderweg dacht ik aan Floris want die had vandaag vrij gehad, ik had hem gemist. Ik maakte de voordeur open en liep naar binnen ik trok de deur weer dicht en deed mijn jas uit. 

Ik liep de trap af en zag Floris zitten aan de keukentafel. Hij draaide zich om en zei hoi hoe was je werk dag? Ik zei het was een zware dag en ik had je gemist. Ondertussen liep ik naar de koelkast en pakte een flesje water eruit. Ik vroeg aan hem hoe het met hem ging. Hij zei ik ben naar de begraafplaats geweest waar Fleur ligt. Ik wist niet goed wat ik tegen hem moest zeggen want ik wilde hem niet nog verdrietiger maken. Maar ik keek naar hem en liep naar hem toe, ik pakte zijn hand en zei zal ik morgen een bosje rozen halen bij de bloemist en dan gaan we samen terug naar het graf van Fleur. 

Hij keek me aan met een lach en zei ja is goed dat doen we. Het was tenslotte weekend morgen. 

Hij legede zijn hoofd op mijn schouder ik bloosde en mijn hartslag versnelde ik liet mijn hoofd ook zakken en ik hoorde zijn ademhaling. Ik weet niet of ik goed zat met wat ik deed maar hij legede zijn hand op mijn boven been. Ik legde mijn hand in zij nek en ik draaide me om zodat we oog in oog kwamen te zitten.

Ik keek naar zijn mooie diepe blauwe ogen maar ik weet niet op ik wel wilde zoenen met hem. Ik kreeg nog niet de kans om erover na te denken en ik voelde zijn lippen op de mijne. 

Hij trok zijn lippen van de mijne en hij keek me aan maar het voelde goed, ik duwde mijn hoofd in zijn richting en ik zoende hem opnieuw, dit was zo lang geleden. 

Maar ik begaf me op bekend terrein. Ik voelde zijn tong door mijn mond gaan, hij ging met zijn handen over mijn lichaam en liet zijn hand onder mijn shirt glijden. 

En hij trok mijn shirt omhoog, ik deed zijn knoopjes van zijn blouse los en wreef over zijn borst. 

Ik was verdoofd door dit fijne gevoel ik ging er hellemaal in op. Ik gleed met mijn hand over zijn bost naar onder en voelde het randje van zijn boxer. Op dat moment hoorde ik de bel van de voordeur en ik werd uit mijn gedachten gehaald en bloosde naar Floris en ik stapte van hem af en trok snel mij shirt weer aan. Ik dacht waarom nu? Ik verwacht helemaal niemand. Ik vroeg aan Floris of hij iemand verwachte. Hij zei nee jij? 

Ik schudde mijn hoofd en zag hoe Floris zijn blouse weer dicht deed en zijn haar een beetje Fatsoeneerde. Ik liep naar de voordeur en deed hem open, toot mijn verbazing was het Marion met een tas in Haar hand. He zei ik, en ze zei hoi kom ik gelegen mag ik even mee naar binnen? Ja zei ik Tuurlijk ik liet haar door lopen en voligde haar. Ze zag hoe ik in gedachten was, wat er net gebeurd was. Ze keek naar Floris en zei hoi hij zei hoi terug. Ze vroeg aan me wat aan het doen waren. Ik zei snel dat we een zaak aan het bespreken waren, Oh zei Marion welke zaak? Floris zei snel over de van Bols van vorig jaar ik ben blij dat hij vast zit zei hij. Ik knikte en vroeg aan Marion of ze wat wilde drinken. Nee dankje zei ze ik kom alleen maar wat afgeven en zette haar zak op de keukentafel.

----------

Sorry als ik typfouten heb gemaakt ik heb namelijk Dyslexie

Hopelijk vinden jullie het leuk er komt zo snel mogelijk een nieuw hoofdstuk aan

xxx

Is er nog aandacht voor Fleva?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu