Hoi, Daar ben ik weer met een 3e Deel
----- Eva
Ik werd langzaam wakker en deed mijn ogen open, het felle licht van de lamp naast me scheen in mijn ogen. Na nog geen 5 seconden was ik alweer gewend aan het licht maar, ik voelde een pijnscheut op de achterkant van mijn hoofd. Ik wilde met mijn hand naar mijn hoofd grijpen maar dat ging niet omdat de tyrap mij tegenhield want die hand ik om mijn handen zitten maar ik zat met mijn handen ook wat aan een radiatorbuis. Ik wilde mij afzetten met mijn voeten om me tegen de verwarming te duwen omdat ik het koud had, maar tot mijn verbazing zat daar ook een tyrap.
Ik keek naar links en daar zag ik Floris op de grond liggen, hij had ook tyrap's aan zijn handen en enkels. Ik riep hem zacht anders hoorden ze misschien dat ik wakker was. Ik moest een paar keer roepen voordat Floris wakker werd. Hij werd langzaam wakker en opende zijn ogen, en keek om zich heen. EVA riep hij, je leeft nog! ''gelukkig'' Ja zei ik, niet te hard praten zei ik anders horen ze ons nog en komen we hier niet weg fluisterde ik. O ja natuurlijk fluisterde hij terug. Hij vroeg aan mij of ik iets scherps had, een zakmesje of een haarspeldje? Nee zei ik en ik kom er ook niet aan, want ik zit ook vast. Ik zag Floris om zich heen kijken, ik deed het ook misschien zie ik ook iets. Na een tijdje hoor ik hem zeggen'' ik zie wat een glasscherf! '' hij probeert hert met zijn voeten te pakken maar na een tijdje geprobeerd te hebben geeft hij het op. Het lukt niet Eef. Opeens hoor ik voetstappen richting de deur komen. Ik zeg snel tegen hem doe net alsof je nog bewusteloos ligt. Hij kijkt me raar aan maar al snel begrijpt hij me. Ik ga snel op de grond liggen en blijf verstijft liggen. Er komt een man naar binnen en ik hoor dat hij water naast ons neer zet. Hij draait zich weer om en trekt de deur dicht, en loopt weer weg. Ik open mij ogen weer en ga recht op zitten vervolgens hoor ik Floris het water uit het glas schudden en probeert met zijn duimen een stuk uit het glas te breken, ik kijk hem aan. Hij grijnst naar me en zegt '' ja Eef als ik hem kapotsla op de grond dat weet hij dat we wakker zijn en dan komt hij sowieso naar ons toe '' Ja Flo je hebt gelijk, hij lacht naar me maar ondertussen zie ik dat zijn hand helemaal rood wordt en dat ie een grote snee in zijn hand heeft door het glas. Alles voor het goede doel zegt hij. Ik lach en zie hoe Floris de tyrap probeert door te snijden met het stuk glas. Hij heeft inmiddels zijn handen vrij en maakt zijn voeten los, hij loopt naar me toe en pakt mijn handen beet. Ik bloos maar weet niet waarom, gelukkig ziet hij het niet want hij is gefocust op de tyrap die om mijn handen zit. Zo je bent los nadat hij ook mijn voeten heeft bevrijd. Ik hoor iemand Flo! We moeten hier weg! Zo snel als hij kan trapt hij het raam door en tilt me op, en rent door een veld. We horen de man schelden en opeens lost hij een schot met zijn geweer, Floris valt met mij in zijn armen. Hij laat me los en ik trek hem weer op zodat we verder kunnen rennen. Na ongeveer 5 minuten rennen zijn we bij een dorpje. Ik kijk op het bord en er staat Welkom in ons prachtige Heuvelland '' Berg en Terblijt" ik kijk Floris aan en zie dat hij een schotwond heeft in zijn rechter sleutelbeen, ik kijk hem angstig aan en zeg doe je jasje uit dan deppen we daar het bloed mee op bij je sleutelbeen. Ja Eef het gaat alweer zegt hij stoer, NEE Floris we moeten bij iemand aan bellen en vragen of ze een EHBO kit hebben of zo. Hij kijkt me aan met een chagrijnig blik, maar toch loopt hij achter me aan met zij hand op de wond. Na een paar meter lopen zien we een mooi huis liggen, Floris kijk daar is een huis. Ik loop naar de poort en zie een knop ik duw erop en de bel gaat af ik hoor een meisjes stem, ze vraagt wat kan ik doen? Ik vraag haar of ze een EHBO kit heeft. Ze zegt een moment ik kom. De poort gaat open en ze komt naar buiten met de doos. Ik hoop dat het stopt met bloeden denk ik.
Dit was deel 3 hopelijk vonden jullie hem een beetje leuk xxx
JE LEEST
Is er nog aandacht voor Fleva?
FanfictionFloris is verdrietig over Fleur. Doordat hij veel met zijn gedachten bij Fleur zit heeft hij dan nog wel aandacht voor Eva #fleva