Postacie oryginalne takie jak Hinata, Kuroo, Ushijima itp. nie należą do mnie, tylko do Haruichi Furudate, autora mangi Haikyuu. Nazwy shipów, omegaverse au i obrazki również nie należą do mnie, ja jedynie z nich korzystam. Jeśli znasz oryginalnego autora którejś z użytej grafik, prosiłabym o informacje.
Rzeczami należącymi do mnie są:
- historia
- postacie dzieci
- zrobienie kolaży (połączenie zdjęć o których jest mowa wyżej)
- niektóre z zawodów wykonywanych przez postacie (Większość jest jak w oryginalnej historii, jednak nie wszystkie)
Oświadczam, że mangi całej nie przeczytałam, a oglądałam anime, dlatego wiele rzeczy może być sprzeczne (jakby samo dodanie shipów nie było)
Nie zamierzam również pisać smutów/lemonów bo ludzie... Czuję zbyt duży cringe jeśli mam to zrobić, nawet jeśli można powiedzieć że jestem legalna lol
Także nie spodziewajcie się tego tutaj.Występuje mpreg!!!
A także jestem zdania, że kto urodził ten jest matką... Dlatego omegi będą nazywane przez swoje dzieci mamą, mamusią czy coś... Jeśli komuś przeszkadza, podczas czytania może zmienić sobie w głowie.
Co do shipów, jest ich bardzo dużo, jednak ważna informacja do każdego piszącego coś z homoseksualnymi parami.
A dokładniej chodzi mi o nazewnictwo shipów. Weźmy do porównania na przykład Iwaoi i Oiiwa.
Niby niczym się nie różnią, jednak w Iwaoi to Iwaizumi jest tym ,,na górze", natomiast w Oiiwa jest to Oikawa. Jest to dość znacząca różnica, dlatego jeśli chcecie wiedzieć kto jest kim, wystarczy spojrzeć na nazwy shipów, chociaż i tak je wypisze.
Shipy:
Daisuga - Daichi alfa, Koushi omega
Kagehina - Tobio alfa, Shouyo omega
Asanoya - Asahi alfa, Yuu omega
Tsukkiyama - Kei alfa, Tadashi omega
Bokuaka - Koutaro alfa, Keiji omega
Iwaoi - Hajime alfa, Tooru omega
Kyouhaba - Kentarou alfa, Shigeru omega
Kuroken - Tetsurou alfa, Kenma omega
Levyaku - Lev alfa, Morisuke omega
Tanakiyo - Ryuunosuke alfa, Kiyoko beta
Atsusaku - Atsumu alfa, Kiyoomi omega
Osasuna - Osamu alfa, Rintaro omega
Matsuhana - Issei alfa, Takahiro omega
Shirasemi - Kenjiro alfa, Eita omega
To teraz może dam coś o omegaverse, w końcu u każdego autora może to wyglądać inaczej.
Omegi:
Tzw. Słabsze ogniwo i ci ,,na dole" niezależnie od płci.
Rodzą się dużo mniejsze od alf, jednak zdarzają się wyjątki, jak zawsze.
Zazwyczaj mają zaokrąglone biodra, wąskie talie i ramiona. Przeciętna dorosła omega ma 170 cm wzrostu.
Ich zapach jest zazwyczaj słodki, coś typu słodycze, kwiaty, owoce.
Raz w miesiącu mają tzw. Gorączkę (czasami mogę pisać upał, ale chodzi o to samo), która jest niczym innym jak okresem w którym jest najbardziej płodna. Występuje ona od dnia przed do dnia po pełni, jednak dostają jeszcze jeden dzień odpoczynku po niej, aby mieć pewność. W czasie pełni właśnie z powodu uprawiających sport omeg, nie odbywają się zawody bądź festiwale. Każda z omeg może zajść w ciążę, jednak zapłodnić może ją tylko alfa bądź beta z feromonami alfy (co się zdarza bardzo rzadko).
Męskie omegi mają również macicę jak u kobiet, a także pochwę.
Bety:
Są jak zwykli ludzie z wyglądu, a także nie przechodzą ani gorączki ani rui (o której mowa jest przy alfach) i tylko kobiety mogą zachodzić w ciążę. Są najchętniej brani za pracowników do prac biurowych gdyż ich zapachy są bardzo delikatne i nie muszą brać przerw w ciągu każdego miesiąca.
Podczas porodu ciężko stwierdzić jaka jest druga płeć dziecka dlatego wykonywane są specjalne testy. Dziecko beta może urodzić się ze związku alfy z omegą, ale beta może urodzić jedynie betę lub omegę, niezależnie czy jej partnerem jest alfa czy inna beta.
Alfy:
Ci dominujący w związku, nie ważne czy jest to kobieta czy mężczyzna.
Rodzą się dość duże, jednak nie zawsze. Zazwyczaj wysokie (przeciętna dorosła alfa ma 185 cm), muskularne, bardzo łatwo jest im wyrobić mięśnie do obronienia omegi.
Ich zapach jest dość ciężki, często drażniący nos, chociaż przyjemny dla przeznaczonej omegi, zazwyczaj jest on w stylu kawy, piżma.
Raz na dwa miesiące (około 56 dni) mają tzw. Ruję czyli okres gdy, cóż, produkują one większą ilość nasienia i czują większą ochotę na zapłodnienie omegi. Trwa ona od trzech do pięciu dni, jednak każda alfa ma w różne dni przez co zazwyczaj nie biorą udziału w zawodach/konkursach/festiwalach gdyż trudniej byłoby to uzgodnić.
Alfa może zapłodnić każdą omegę bądź damską betę.
Kobiety alfy mają schowanego penisa, który wysuwa się jedynie podczas stosunku.
Zapachy:
Każdy ma swoją własną mieszankę zapachów, która jest zazwyczaj podobna do tych rodziców, albo kiedy matka ma zapach np. jakiegoś ciasta a ojciec kawy, zapach dziecka na pewno będzie bliski tym i związany z jedzeniem.
Podczas spotkania ze swoim przeznaczonym partnerem, zapach wydaje się wręcz przyciągać.
Również bety mają mniej czułe nosy od alf i omeg.
Oznaczanie:
Alfa może oznaczyć omegę wgryzając się w gruczoł zapachowy znajdujący się na karku, gdzie również zapach jest najsilniejszy (omegi często aby się nawzajem uspokoić wąchają ją i przypilają do nich).
Gdy alfa naznaczy partnera, nie da się później tej więzi rozerwać , chyba, że jedno z nich zginie, wtedy samo zanika.
Podczas uprawiania stosunku z inną omegą/alfą/betą oznaczony/ten co oznaczył będzie czuł niewyobrażalny ból i smutek.
Istnieje również możliwość, że alfa może oznaczyć inną alfę/betę, natomiast omega ani beta już nie mogą.
Głos Alfa:
Jest on głębszą i pełną warknięć wersją pierwotnego głosu alfy.
Zazwyczaj używany gdy omega/młodsza alfa/beta robią coś, czego nie powinny, nie słuchają się.
Ostrzeżenie.
CZYTASZ
(Nie)najlepsze pokolenie
FanfictionCo by się stało gdyby postacie z haikyuu były osadzone w świecie omegaverse, a w dodatku miały dzieci? Kageyama Tsubasa i Mayumi to dzieci jednych z najlepszych niedoszłych siatkarzy. Obydwoje chcą spełnić marzenia rodziców i dostać się na sam szczy...