MERİNETTE:
Sabah tekrar sıkıcı günlere uyanmıştım.Banyoya gidip ruhsuz gibi görünen yüzümü yıkadık tan sonra günlük kıyafetlerimi girdim.Ve dışarı çıkma kararı aldım dün yağmur yağdığı dan etrafı güzel bir koku sarmıştı bu kokuyu oldukça içime çekmiştim.
Bir anda telefon çaldı ahh rahatsız olmuştum arayan babam dı hemen eve gelmemi söyledi sanırım kötü bişey olucakti.
Eve geldiğimde babam gülüyordu ama annem üzgün bir ifade takınmişti yüzüne ne olduğunu anlamadım babamı mutlu eden ama annemi üzen durum ne olabilirdi?açıkçası merak etmiştim.
Babam bana yaklaştı sanrim mutlu bi haber söyliyecekti.
Tom:Kızım biliyorsun artık 20 yaşında genç bir kadın olduğundan seni evlendirmeye karar verdim.
Neeee!a-ama nasıl benden habersiz mi?
Merinette:BABA!N-Ne? TANİMADIĞİM BİRİYLEMİ HAYİR REDEDİYORUM ASLA OLAMAZ!
Tom:Kızım özür dilerim b-benim yani bizim paraya ihtiyaçimiz vardı fırınında durumunu biliyorsun o nedenle seni evlendirmek zorundayım merinette buna itiraz edemezsin ben senin babanım ben ne dersem o olucak!
Sadece dona kalmıştım.Beni satmiş miydi?Beni,öz kızını.
Merinette:B-Baba yani sen beni para uğruna s-sattın mı? İnanmıyorum sen benim gerçek babam değilsin ve aslada olamiyacaksin.
Dedim ve ağlayarak odama çıktım annem babamı ikna etmeye çalışıyordu ama her seferinde babam anneme bağırıp annemi susturuyordu babam çok değişmişti.
ADRİEN:
Sabah kalmıştım ama başım çok ağriyordu etrafına bakindiğimda yanımda babamın olduğunu gördüm ne olduğunu anlamadan hemen yataktan kalktım.Beni salona çağırıyordu bende banyoya girip babamın yanına gittim.
Gabriel:Oğlum sen 23 yaşına geldin ve sorumluluklarıni bilmiyorsun bu beni üzüyor bu nedenle seni sorumluluk sahibi yapacak bir kızla evlendireceğim.
Nee!ama ben evlenemem tamam sorumsuz olabilirim ama bu kadarida fazla.
Adrien:Ama baba bu şekilde sorumluluk sahibi olamam zorla bı işi yaptiramazsin hemde tanımadığım bir kız nedeniyle neden hayatımı karartayim!
Gabriel:Adrien,yarın kızı görmeye gideceğiz ve o evde evleniceksiniz.Yarın için şimdiden hazırlık yapmaya başla.
Nee yarın mi bu kadar erken olmasının amacı neydi ahh
Adrien: Peki baba,sen nasıl diyorsan.
MERİNETTE:
Sabaha kadar ağlamişitim bir türlü de uyuyamadım bu nedenle yakın arkadaşım olan Alya'yi çağırdım.
Alya yarım saat içersinde evime geldi ve olan biteni anlattım şok yaşamıştı konuşamıyordu Alya yi sarstiktan sorna kendine geldi.
Bana sadece motive edici sözler söyliyebiliyordu başka bir şey elinden gelmiyordu.
******************
Sabah olmuştu merinettein gözleri aglamaktin şişmişti 2 saat sorna evleneceği kişi evine geleceğinden Alya merinette makyaj yaptı ve kıyafet seçip giymesini istedi.Merinette zorla da olsa girdi aklında şu soru vardı kim benimle evleniyordu sanırım zengin biri idi insanları para ile satın alabileceğini sanan biri ahh sinirim yine tepeme atmıştı.
Ve kapı çalmıştı merinette napicağini bilmiyordu babasının bağırması üzerine ve Alyanin yardımı ile aşağıya inip gelenleri karşıladılar 2 kişi girmişti içeri ilk babası sonrada lanet olsun ki evleneceği adam girmişti.
Adrien merinetti süzdükten sorna tiskinmişçesine bir bakış attı bu merinettin sinirlenmesine neden oldu ama bu sınırı içine attı.
Merinette in babasınin yüzünden gülücükler eksik olmuyordu.Bu merinettin sinirlenmesine yol açtı ama yine ama yine sustu.
Adrien odaya baktı baya da küçüktü daha iyi kızlarla evlenebillirdi ama babası bu kızla evlenmesini istiyordu.
Adrien birden paraları gördü yoksa o satılmişmiydi?kıza baktı kızin gözünden yaşlar akıyordu.Adrien kıza bakmayı kesip yere baktı daha da kafasını kaldırmadı kaldıramadı.
Merinette daha da dayanamayıp koşarak odasına çıktı Alya da peşinden gelip onu teselli etmeye çalışsa da merinette onu dinleyemiyordu bir yandan da şaşkındı çünkü ünlü moda tasarımcısı GABRİEL AGRESTE nin oğluydu ben bu adamla evlenecektim bu da demek oluyor ki magezinciler peşini birakmiyacaktı ahhh bu durum içinde ağlamaya başladım özgür bir kuşken hapisaneye atılmış gibi hissediyordum.
MERİNETTE:Annemin çağırması ile aşağıya indim bizi evlendirmişlerdi komiğime gitti çünkü sinirim bozulmuştu.
Alya bana sarılmıştı son kez sarılırcasına bana bavulumu verdi ve gözleri dolmuştu bende ağlamamak için aşağıya baktım ve boynu bükük bir şekilde evden çıktım.
Kapıya iki tane luks araba geldi bir tanesine biz diğerine de babası bindi ben evlendigim kişinin adını bilmiyordum eve gidince araştıracağım.
Araba bı anda durdu ve geldiğimizi fark ettim arabadan indim ve bavulumu yanıma aldım.Ev saray gibiydi ne de olsa onlar zengindi ben bu evde kaybolurdum ama neyse dedim ve ilerledim.O kapıyı açtı ve bana girmemi söyledi aslında korkuyordum.
Tabiki aynı odalarda kalamiyacağimizdan O bana odamın yerini söyledi ve mutfağı gösterdi ve işe gideceğini söyleyip dışarı çıktı bu koca evde yapayanliz kalmıştım.
Odama gittim ve ilk işim bu adamın kim olduğunu araştirmakti.
Elime telefonu aldım ve Gabriel Agreste nin oğlu diye Google ye yazdım adı Adrien imiş ve Adrien Agreste diye araştırdım ama araştirmaz olaydım o gece barlarda gezen kızlarla takılan gecelere kadar eve gelmeyip hep kavgaya giren bir adamdı ahh hayır hayır o PLAYPOY'DU benim sonum geldiğini anlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
Teen FictionBen hayata ne kadar nazik davransam da hayat bana öyle davranmadi...