MERİNETTE:
Benim başım büyük belaya girmişti ah baba ah hiç araştirmamişmiydi bu çoucuğun hayatını neyse onun için pek önemli olmadığımdan bunu yapmaya bile tereddüt etmemiştir.
Şimdi koskoca evde tek başımaydim bavulumu açıp kıyafetlerimi yerleştirdim.Alya bavuluma birkaç tane kağit koymuş tasarım yapayım diye her insana böyle dost lazım.
3 saat oturup 2 tane tasarım yapan ben yarım saat bile tasarımın başında oturamamiştim içime kurt düşmüştü ha bu adam bana bişey yaparsa ya sarhoşken eve gelirse ben biterdim.
Karnım açıkmaya başlamıştı bu nedenle mutfağa gidip birşeyler yaptım yemekte başarılıydım Adrien için de yaptım ama geliceğini pek sanmıyordum.
Saat 18.45' ti ne gelen var ne giden vardı evde de sıkılıyorum bu nedenle televizyona bakmaya başladım baya da bakmıştım dünyadaki huzursuzluğum bir anlık bile olsa gitmesi umuduyla bakmıştım.
Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu Saate baktığımda gece 01.00 di fazla bakmıştım ama bu umrumda değildi çünkü adrien gelmememişti gelmemesi de umrumda değildi ya laf olursa evli adam niye kızlarla barlarda geziniyor derlerse ayvayı yeriz...
ADRİEN:
Merinette'e işe gidiceğim demiştim ama gitmedim yakın arkadaşım nino ile buluştum olanları ona tek tek anlatım bana ilk söylediği şey " Yengem güzel mi bari?" Aptal mı bu? zorla evlendim diyorum anlamıyordu ninoya göz devirdim nino bana bir bar a gitmemiz gerektiğini söyledi hem kafam dağilirmiş zaten her gün gidiyordum ama evliydim ve laf olabilirdi ama içki icmezdim ve olay çözülürdü.
MARİNETTE:
Saat 01.30 olmuştu ama hala gelmemişti ne bekliyorsun ki merinette tabiki gelmez birden zil çalmıştı Adrien sanıp kapıya hızlı adımlarla gittim ama kapıda kimse yoktu yere baktığımda bir not gördüm yerden aldim ve kapıyı kapattım ve okumaya başladım.
Not:Kocanı mi bekliyosun hala prenses bence sen git uyu çünkü o uzun rüyalara daldı bile...
Okuduktan sonra 10 saniye boyunca hiç birşey düşünemedim.Ne yani Adrien ölmüşmüydü yo yo ilk gündende yapılmaz bu kim yapmişti ve benim evli olduğumu bilip yapmıştı prenses ne ya ha bide yoksa evimi gözetliyolardi git uyu diyor birde töbee
Bu saaten sonra asla uyuyamazdim dışarıda çıkamazdım çünkü güvenlik yoktu.Adrien i arasam desem tel i yoktu ama babasının vardı ama aramalimiydim ama net uyumuştu ama oğlu için rahatsız etmeliyim oh hayır hayır derken kapı çaldı bu sefer dikkatli bir şekilde kapıyı açtım.
G-Gelen Adrien di ay çok mutlu olmuştum ama mutluluğum 3 sn sürmüştü çünkü Adrien nin yüzü kanlar içindeydi birden kanı görünce gözlerim dolmaya başladı ve aynı şekilde bagirişlarim da başlamıştı ADRİEN! ADRİEN! DİYE bağırıyordum ama cevap yoktu gözümün yaşlarini silip kaldırmaya çaliştim ben o koca adamı nasıl içeriye taşıyacaktım ah Adrien ilk günden kavgaya gitmeseydin bari.
Adrien i zorla da olsa koltuğa getirdim ilk yardim çantasını getirdim ve yaralarını sarmaya başladım tam yüzündeki yaraları silerken ona çok yaklaşmıştım ama önemsemedim bı anda yavaşça gözlerini açmaya başladı adrien ama ben farketmedim tam gözündeki morluğa bakicaktim ki gözlerini açmış ve bana bakiyormuşçasina buldum onu kizarmiştim ne yapacağımı bilemedim.
*****************
Adrien gözünü açmıştı ve merinette e bakıyordu onun için endişlenmiş olması hoşuna gitti ve ayrıca güzelliği de ama tam koltuktan kalkicakti ki birden merinette in ona baktığını fark etti adrien napicağini bilemedi bu sesizligi merinette bozdu "neden bu kadar geç geldin tamam barlarda gezmeyi seviyor olabilirsin ama artık daha dikkatli olman gerekiyor" dedi.Adrien şaşırmıştı niye daha dikkatli bişey olması gerekiyordu ki.Adrien bişey demeden koltuktan kalkıp bı teşekür bile etmeden odun gibi kalkıp gitti.Merinette de tabiki sinirlenmişti ama bişey dememişti.
******************
MERİNETTE:O gidince bende hiçbisey olmamış gibi odama gittim artık yatmam gerekiyordu üstümü giyindim tam yatağa yatacakken bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti ya yine o adam ise,başım bük derde girmişti.
Bilinmeyen numara:Merinette umarım kocana olanlar sana iyi bir mesaj vermiştir her hareketini izliyo olucam...
Ne bu da neydi? Tamam bu kadar saçmalık yeter diyip uyudum.
Sabah kalktığımda Adrien daha uyanmamişti ben de mutfağa geçip birşeyler hazırladım acaba o iyimiydi bakmalimiydim herneyse ya kendi başının çaresine bakar diyip yemeğe odaklandım.
Birden odadan bağırış sesleri duydum yukarı çıktığımda adrien hala bağırıyordu ve kapıyı açtım ama açmak zorundaydım adrien beni görünce gözleri fal taşı gibi açıldı ama bu uzun sürmedi belindeki ağrı onu kötüleştiriyordu bende ne yapmam gerektiğini bilmiyordum sırtı için yastıklar getirdim bu nedenle biraz ağrısı dinmişti.
İyimisin diye sordum o da kafasını salladı ona ilaç ve su getirdim ve ardındanda annemin tarifi olan doğal ağrı kesiciyi getirdim hepsini içmişti bu nedenle 1 saate ayağa kalktı daha iyi görünüyordu.
Ben yemekleri masaya koymuştum isterse gelirdi isterse giderdi umarumda değildi ama yemek yemesi gerekiyordu.
O yine benim yüzüme suratsız ifadesiyle bakıp işe gidiyorum diyip çıkıp gitti ben o işleri iyi biliyordum umarım bu sefer de kavga etmezdi ahh birden telefon çaldı ve gizli numaraydi açtım ve duyduğum şuydu "Bence bu gün dışarı çıkma prenses hem hava fırtınalı geçiçek dedi" ve bende hemen söze başladım sen benden ne istiyorsun ve adrienden onu sen mi yaraladin dedim. O da "Herşey senin için" dedi ve yüzüme telefon kapandı ve bi link gelmişti tıkladım ve Adrien in dünkü dövülme videolariydi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
Teen FictionBen hayata ne kadar nazik davransam da hayat bana öyle davranmadi...