cap 9

1.6K 50 1
                                    

-Jimin te plac...

Jimin ramane surprins la spusele fetei.Nu se aștepta la asa ceva.

-nu ma intereseaza diferenta de varsta,eu te plac..te plac sincer.

-micuța mea si eu simt la fel,ma simt atat de fericit.

Aceștia se sărută din nou scurt si raman intr o lungă îmbrățișare.

Mai rămăseseră aproximativ 20 de minute din detenție,iar ei au stat unul lângă altul au discutat diferite chestii,s au distrat,s au cunoscut mai bine.

*Detenție s a terminat*

-iubito,haide te voi duce acasă.

Fata rostește la cuvântul spus de acesta.

Jimin observând asta o ia în brațe și merg spre masina.

*Ajunși în fața casei*

*Jimin pov*

Am ajuns in fata casei ei,dau sa spun că am ajuns dar observ ca pitică mea doarme buștean pe bancheta din spate,era atat de drăguță cand dormea,arată că un iepuras mic si dragalas.

Autor pov**

Jimin a luat o pe fata stil mireasa si a dus o in casa,acolo au fost întâmpinați de Jennie care si aceasta era surprinsă de cine era carată Yuna.

-Oh buna ziua domnule Park

-Buna Jennie,am adus o pe Yuna acasă,pe drum a adormit.

- ah ok,o puteti duce in camera ei?eu ma voi duce in bucătărie pentru a face cina.

Zis si facut Jimin o duce pe Yuna la ea în camera,o așează în pat,începuse să o admire,fata se miscase putin si ii căzuse o șuvițe de par pe față,Jimin o lua si o dăduse dupa ureche,acesta o sărută scurt pe buze si se duce la bucătărie pentru a si lua la revedere de la Jennie

-pa Jennie,noapte bună si sa ai grija de ea,apropo suntem intr o relație,M am gandit sa ti spun că esti cea mai bună prietenă a ei,dar fa te ca nu stii.

Dirigintele《😏》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum