| Prolog |

71 4 1
                                    

Probudila jsem se díky hroznému zvuku budíku ,,Uhhh ještě chvíly..." obrátila jsem se na břicho a hlavu schovala do polštáře. Takto jsem nějakou tu chvíli ležela,jenže vstávat musím, i když se mi vůbec nechce. Posadila jsem se tedy na postel a protáhla se,moje dlouho tričko,ve kterém spím, se trošku vyhrnulo při zvednutí rukou. Vystrčila jsem nohy a moje chodidla se dotkly mého koberce. Postavila jsem se a šla jsem rovnou do kuchyně si vzít něco k snídani. I když dneska jsou pololetní prázdniny,chtěla jsem vstát brzo. V kuchyni na lednici jsem našla vzkaz od mamky ,,Jeli jsme k Leně na dva dny,můžeš si pozvat Kačku. Máte plnou ledničku. Tvoje mamka"
,,To se dalo čekat" ušklíbla jsem se,vzala si koblihu ašla zpět do pokoje pro mobil. Otevřela jsem ho a vytočila mojí nejlepší kamarádku. ,,Ano Ellie?" Při uslyšení jejího hlasu jsem se usmála ,,Máš čas tento víkend? Rodiče nejsou doma a můžu si tě pozvat na přespávačku" čekala než to dopovím a hned radostně vykřikla ,,Fakt?! Jdu se zeptat tak počkej." šlo slyšet,že telefon někam položila a kroky.Čekala jsem se než přišla. ,,Můžu!" vykřikla mi do ucha. I když nám je 16,občas se chovámě obě jak malá dětska. ,,Tak já půjdu pro tebe k parku,jo třeba v 8,jo?" ,,Dobře,tak já se jdu zabalit,pa" radostním hlasem to típla. Taky jsem ráda,že vůbec může přijít. ,,Tak teď se musím oblíknout a upravit" povzdychnu si a jdu ke skříni si vybrat něco na sebe. Vzala jsem si mojí klasiku,aneb oversize tričko,džíny a hoodie mikinu. Pak jsem šla do koupelny a všimla si mých hnědých dlouhých vlasů  v dost zajímavém účesu,opět jsem se ušklíbla a učesala se. Vyčistila si zuby a trošku namalovala. Koukla jsem se na mobil a všimla si, že je třičtvrtě na osm. Vzala jsem si tedy mobil,bundu,obula si boty a vzala své klíče ze zámku. Zamkla jsem a sešla schody,které máme před chodovými dveřmi. Hned ke mně přiběhli naši dva psi,pohladila jsem je,ale z achvíli jsem šla k vratům a otevřela dveře hned vedle brány. Prošla jsem a zamkla jsem je. Vyrazila jsem k parku. Park je jen kousek od mého domu takže jsem tam byla za chvilku. Pomalu jsem byla už u parku a viděla mně známou blondýnku s kufrem. Usmála jsem se pro sebe a rozběhla jsem se za ni. ,,Kačko!" vykřikla jsem,když jsem na ni skočila. Ona zavrávorala,ale objala mě nazpět ,,Ahoj Ell!" odtáhla se a usměla se na mě ,,chyběla jsi mi" ,,Ty mně takyy" taky se usměju ,,tak pojď!" vezmu od ní kufr,vezmu ji za ruku a tahnu ji k nám. ,,Hej,počkej!" zasměje se,ale už běží se mnou. Rychle odemknu branku a hned po tom,co obě projdeme,zamknu a tahnu kufr k vchodovým dveřím. I když se nám pletou psi pod nohy tak zvládnu i odemknout tyhle dveře. Pozvu ji dovnitř a vyzuju si boty. Kačka udělala to samé. Se smíchem se mě zeptala ,,Hele a co vůbec ten tvůj Tadeáš?" Zarazila jsem se,když se zeptala zrovna na něj. Abych řekla pravdu a uvedla vše na pravou míru,Tadeáš je youtuber,který se mi líbí,jenže nikdy si mě nevšimne,prostě platonická láska. ,,No,co by s ním bylo?" moje čokoládové oči ji pozorovaly, rozešla se s kufrem k mému pokoji. sme jak sestry,známe se už od školky a nikdy jsme se nepřestaly bavit. Náš důmm zná,jako její vlastní. To samé já jejich dům. ,,Odepsal ti aspoň?" ,,Ne,jen likena zprávu" Obě jsme už byly v mém pokoji,Kačka se posadila na postel a vyčítavě se na mě pdívala ,,Co je?" ohradila jsem se ,,Ellie,jsi krásná holka, o kterou stojí nejhezčí kluk z okolí. A ty se zamiluješ do kluka a ON si tě nevšimne?!" Trapně skloním pohled na svoje ponožky. ,,Musíme ho donutit aby si tě všiml.." ,,Ale on si mě nevšimne." ,,Všimne"
,,On si mě nikdy nevšimne,na to jsem až moc obyčejn-" otočila jsem se na mobil,přišlo oznámení. Otevřela jsem ho ,,You have new follower" otevřela jsem instagram,odkud tohle oznámení přišlo ,,Tadeas.99 started following you"
,,On mě začal sledovat...." Kačka se začala smát a já tam stála jako solný sloup. ,,Tak vidíš,že si tě všimne. Naštvaně se na ni podívám. Zase měla pravdu,hajzl.

hello,tak nový příběh je na světě! Budu doufat,že se vám bude líbit. A jo,je to ff na Tadeáše (trochu se bojím,jestli si toho všimne :'D)

Love is the best feeling|Tadeas|Kde žijí příběhy. Začni objevovat