Kitabımın ilk bölümüne,şahane yazar Destina Sultan Dik ve onun muhteşem kitabı Vesta ile başlamak istedim.
Destinanın kaleminden,özenle seçilmiş kelimelerle can bulan,ateş meleği,suyun koruyucusu olan Vestanın zorluklarla dolu dünyasını tanımaya varmısınız?
Su krallığının prensesi Daphane ve ateş krallığının prensi Erato bir birlerine aşık olur ancak bu yasaktır.Çünkü birisi su elementinin gücüne sahipken diğeri ateş elementinin gücüne sahiptir ve bu iki elementin birleşimi ölümdür.Ancak Daphane hamiledir ve tek kurtuluş dünyaya kaçmaktır.
Yıllar geçer ve aslında ölmesi gereken Vesta yedi yaşına girene kadar ailesiyle mutlu bir hayat yaşar.Ancak bir gün gecenin en karanlık saatlerinde anne,babası öldürülür ve Vesta o günden sonra yetimhanede içine kapanık bir şekilde büyür.On yedi yaşına geldiğinde hayatı hiç beklemediği şekilde değişir.Su krallığının bilgesi Alphine tarafından malula'ya getirilir.Vesta burada bir lanet olduğunu öğrenir.Bu zamana kadar hiç kimse ateş ve suyun gücüne birlikte sahip olamazken o buna sahiptir.Ölmesi gerekirken inanılmaz bir şekilde yaşıyordur ve ölümsüzlük onun lanetidir.Ölmediği sürece sonsuz acı çekecektir.
Aynı zamanda Ateş krallığının yeni kralı Aden onun bu sonsuz gücünü kullanmak ve bütün krallıklara hükmetmek ister.Kendini büyük bir savaşın ortasında bulan Vesta'nın asıl savaşı yüreğindedir çünkü hiç beklemediği bir zamanda karşısına çıkan ateşin savaşçısı kayra'ya sonsuz bir aşkla bağlanır.Ailesinin intikamı ve aşkı arasında kalan vesta çok acılar çekecektir.
Ölümsüzlük en büyük laneti olan bir genç kızın aşkı bitirirmiydi savaşı?
<><><><><><><><><><><><>
Arkadaşlar eğer sizde kitabınıza güveniyorsanız ve benimde kitabım paylaşılsın diyorsanız mesaj atmanız yeterli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD'İN KEŞFEDİLMEMİŞ CEVHERLERİ
General FictionMerhaba arkadaşlar,öncelikle bu kitabı yazma amacım, kelimeleriyle hayat veren, keşfedilmemiş yazar arkadaşlarımızı hak ettikleri değere ulaştırmak ve gizli cevherlerimizi ortaya çıkartmaktır.