خ ـوشـه ويسـتمـ... ئآشـقه كه مـ.. ئه وه مـنمـ سـوآرج ـآكى دلت.. ئمـمـ.. خ ـوشـه ويسـتيت ئآگره.. خ ـوشـه ويسـتيت ژيآنه.. خ ـوشـه ويسـتيت پينآسـه يى مـنه.. ئمـمـمـ ئه يى ئآزيزى دلمـمـ.. ئه يى شـآزآده ى دلمـمـ.. ئه وه مـنمـمـ سـوآرج ـآكى دلت....
گورآنييه كه يى كوتآى پيهينآ بــو ئه وه يى بــه رده مـىوآآوو ج ـونگكووك بــه رآسـتى ده نگيكى نآوآزه ت هه يه!
كج ـه گه نج ـه كه يى بــه رآنبــه رى بــه خ ـه نده وه وتىيوريآهه سـوپآسـت ده كه مـ بــو پيآهه لدآنه كه ت، بــه لآمـ مـن پيويسـته بــرومـ كآت دره نگى كردووه
ج ـونگكووك بــه ئآرآمـى وتى و هه سـتآيه وه له سـه ر كورسـييه كه يىئوو هآورى ج ـآرى زووه بــو ده رويت؟
ج ـونگ بــه خ ـه نده وه وتىجـونگكووك خـه نده يه كى نه رمـى كرد بــو ئه مـ خـوشـك و بــرآيه
نه خـير پيويسـته بــرومـ جـونگ،ئه ليسـآ جـآوه ريمـ ده كآت پيويسـته بــرومـ،ده ى خـوآتآنله گه ل
له گه ل كوتآ رسـته جـآوه كآنى دآخـسـت و ونبــووjυиɢĸσσĸ ρσv...
ج ـآوه كآنمـ كرده وه،يه كه مـ شـت كه بــينيمـ شـآزآده ى دلمـ بــوو كه قژه زه رده ئآوريشـمـييه كه يى شـآنه ده كرد له بــه رده مـ ئآوينه ى مـآكيآژ كردنى...
جـليكى كريمـى بــه ره و مـورى له بــه ر كردبــوو،كه وه ك روبــيك وآبــوو له بــه رى و له په تيك توندى كردبــوو..
تيبــينى مـنى كرد،بــه لآمـ گرنگى پيمـ نه دآو بــه رده وآمـبــوو له كآره كه يى خ ـوى
روشـتمـه لآى و له دوآوه بــآوشـمـ لييدآ،سـه رمـ له سـه ر مـله سـپييه كه يى ح ـه سـآنده وه،ج ـآوه كآنمـ دآخ ـسـت و بــونيمـ ده كرد،لوتمـ بــه. مـلى ده هينآ و مـآج ـى بــج ـوك بــج ـوكمـ ج ـيده هيشـت له گه لى،ده مـه ويت هه سـت بــه خ ـوشـه ويسـتيمـ بــكآت بــوى،بــه لآمـ ئه و له كآره كه ى خ ـوى بــه رده وآمـبــوو!
خ ـوشـه ويسـتمـ ، بــوج ـى هيج قسـه يه كمـ له گه ل نآكه يت؟ شـتيكمـ كردووه زويرت بــكه مـ؟
بــه نه رمـى لآى گويج ـكه كآنى وتمـ،هه سـتمـ بــه و ته زووه كرد كه بــه لآشـه ى دآهآت،خ ـه نده مـ كرد بــه هوى كآريگه ريمـ له سـه رىكآردآنه وه ى ئه و خ ـوى سـورآند و كه مـيك ليمـ دوركه وته وه،تكآيه بــآئه وه نه بــيت كه بــيرى ليده كه مـه وه
بــوج ـى ئيمـه ج ـيآنآبــينه وه ج ـونگكووك؟ ج شـتيك وآى كردووه تآ ئيسـتآ بــه يه كه وه بــين؟
بــه ده نگيكى بــى هه سـتآنه وه وتى،ئه مـه دلمـ ئآزآر ده دآتليى نزيك بــوومـه وه و هه ردوو ده سـته كآنيمـ گرت،بــه خ ـوشـه ويسـتييه وه لييمـ روآنى
YOU ARE READING
{God of hill 1} Jeon JungKooK °S2
Spiritualده لين كه خور و مانگ ئاشقى يه كترى بوون به لام چونكه كاته كانيان جياواز بوو نه يانتوانى به يه ك بگه ن بويه خودا مانگ گيرانى دروست كرد..تا ئه م دوو ئه شقه بگه ن به يه كترى... به لام له كوتا بينينياندا مانگ به خورى وت (خـواى رونـاكـى بـگـه ريـنـه وه) ...