خـيـوى سـوور گـه رايـه وه!!!-گـريـنگتريـن بـه ش!!!!!

66 8 62
                                    


ڤـــــــــويـــت پـيـش خـوينـدنه وه

لـه نيوان ديـره كـانـدا ريـكشـنى خـوتـن بـنووسـن

بـاده سـت پـيبـكـه يـن.....


















ℓisα's ρσv.....

بـاور نـاكـه م..جيمين...ئـ ئـه و زيـنـدووه!

ئـه و كـوره يـى لـه هـه رزه كـاريـه وه خـوشيـم ويـسـت..
ئـه و ئيستا زيـنـدووه....!!!

جيمين..ئـازيـزه كـه م...لـيـلـيـه كـه ت والـيره يه! چـاوه ريـى مـوچـيه كـه ى خـوى ده كـات

بـه نـه فـره ت بـى!

لـيـسـا/ بــــــــــــه نـــــــــه فـــــــــره ت بــــــــيـــــــــت...!!!!!!!

چ بـونـى گـرانبـه هـاو مـه يكـئـه پ هـه يـه لـه و ژوره كـه لـه سـه ر مـيزيـكـى بـه ئـاوينـه ى ره ش و تـيكـه له يـى ره نـگـى گـولـد لـه و ژوره...ئـيستا تـه نـها خـاشـاكـيـكه!

بـه نـه فـره ت بـيـت!

تـو وتـت جيمينم كـوشـتـووه!....وتـت گـوشـته كـه يـم داوه تـه سـه گـه پـيسـه كـانـت لـه كـاتيـكـدا هـه ردووكـمـان لـه حـه زره تـى يـه كـتـرى بـويـن...

سـه ره كـيتـريـن هـوكـار كـه خـوم كـرده بـه رده م جـونگـكووك چـوار سـال پـيـش ئـيسـتا تـه نـها لـه بـه ر جيمين بـوو...!!!!

مـانـدوو و بـيزار بـووم لـه وه يـى بـى جيمين بـم! بـويـه خـوم كـرده قـوربـانـى...!!!

بـه لام ئـيستا گـويـم لـى بـوو كـه ئـه ويـش بـه حـه زره تـى مـنه!!....كـه واتـه يـه كـه م هـه نـگـاو ده نيـم بـو چـاك بـوونـه وه م...!!!

єиɒ ρσv ℓisα.....







Τiмє 11:20 мiɒиiɢнτ...

Яσσм Αℓisα ~ Jυиɢĸσσĸ....

JungKooK's pov....








لـه ژورى خـه وتـنـه كـه م نـزيـكتـر ده بـوومـه وه بـه هـه نـگـاوه گـه وره كـانم

بـيرم له مـندالـه كـانى يـونـگـى ده كـرده وه.....ئـاى چـه نـد شـيـرين بـوون ههههـ

لـيـلـى و تـايـهونـگ بـبــوونـه خـوشـه ويسـتـى يـه كـتر بـه وه ى يـونـگى وتـى كـه لـيـلـى
هـه مـيـشـه بـاسـى جـوانى و سـه رنـج راكـيشـى تـايـهونـگ ده كـات و سـيـونـگـيش هـه ميـشـه غـيـره ده كـات كـه خـوشـكه كـه يـى بـاسـى كـورى تـر بـكات لـه بـه رده مـى...ئـاى مـنيـش حـه زم لـييـه بـبـمه بـاوك و مـندالـى ئـاوهـا كـيـوتـم هـه بـيت..

{God of hill 1} Jeon JungKooK °S2Where stories live. Discover now