Yine alarm çalmıştı. Her gün eziyet çekiyodum. Okuldaki kızlar sabahın köründe kalkıp saçlarını, makyajlarını nası erinmeden yapıyolardı? Bense sıcacık yatağımdan kalkmaya erinirken. Bunları düşünürken zaman geçmişti ve artık kalkmam gerekiyodu. Yok yazılmak istemezdim sonuçta devamsızlık 10 gün ve ben yeni bi okula başlamıştım of küfür gibi. Kalktım ve hazırlanmaya başladım. Okul kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı dağınık topuz yaptım. Okul çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım. Telefonuma baktığımda 1 mesaj bile yoktu yalnızlık başa bela.
...
Sonunda okula gelmiştim. Hemen sınıfa girdim. Diğer okulumdan ayrıldığıma üzülmedim çünkü hiç arkadaşım yoktu ve her okulda olduğu gibi ordaki herkes gereksiz insanlardı. Aslında burdada pek değişik seyler olmayacağını biliyordum ama yine de bi umut. Belki beni anlayan yeni arkadaşlar. Ben bunları düşünürken omuzumda bi el hissettim.Beline kadar uzanan ve bakımlı saçları vardı. Esmer bi kızdı ve mavi gözleri vardı evet gerçekten mükemmel derece güzeldi.
"Yerimden kalk."
Sanırım o kadar da güzel değil.
"Artık benim." diye çıkıştım.
"Burası dönemin başından beri benim senin olamaz." Dedi ve beni kolumdan tutarak kaldırdı. Ben ona neler yapardım fakat okulda ilk günüm rezillik çıksın istemiyorum. Diğer sıraya gecmiştim bu sefer emin olmak için önümde oturan oğlana burası boş mu dedim.
"Aslında boş sayılır ama istersen oraya oturma Deniz adında bi çocuk oturuyor orada. Yanında kimseyi istemiyor." diye yanıtladı. Oda kim istediğim yere otururum düşüncesiyle köşeye oturdum. Bahsettiği çocuk hala ortada yoktu. Bense kulaklığımı takıp kafamı masaya gömdüm. Kafamı kaldırdığımda bi oğlan başımda dikiliyordu ne var bakışı attım. Kalk işareti yaptı. Omuz silktim ve kafamı tekrar gömdüm.
Popomda bi acı hissetmiştim. Resmen beni yere fırlatmıştı. Bozuntuya vermeden yerden kalktım "öküz" diyerek çantamı da yerden aldım ve önümdeki çocuğun yanına geçtim.
Merhaba arkadaşlar ben Beyza :D hikayenin başı sanki diğer hikayeler gibi oldu biliyorum ama bu kız herşeyi gece yaşıyor ve o oğlanla sevgili felan olmucaklar :D ha bu arada kızın adı da Arya.