3.BÖLÜM

70 4 1
                                    

Multimedyada Alp var :D iyi okumalar.

Elime kumandayı aldım haberlerden başka bişey yoktu. Izlemeye koyuldum. Bi adam üst geçitten atlamış. Benim cesaret edemediğim şeyi yapmış. Cehennemden korkmuştum. Bu yüzden yapamamıştım. Ayağa kalktım ve banyoya girdim. Çıplak olan bacaklarıma baktım. Bacağım kesiklerle doluydu. Her banyoda bi tane atmıştım. Belki de öyle rahatlıyordum. O akan kan içimi rahatlatiyordu. Sanki içimdeki pislikten o akan kan sayesinde kurtuluyordum. Attığım hiç bir jilet canımı yakmiyordu. Sorunlarım, yalnızlığım, çirkinligim daha ağır basıyordu. Ama alışmıştim. Iğrenç önyargılı insanlara. Kendinden başka kimseyi düşünmeyen bencillere.

Duşumu alıp banyodan çıktım. Üstümü değiştirmek için odama çıktım. Masanın üzerinde bir kutu vardı. Merakla elime aldım. Ve kutunun üzerindeki nota baktım. Notda; biricik kuzenime yazıyordu. Evet gelen hediye kuzenim Alpdendi. Kutunun kapağını actim içinden bir sürü dergiler,yeni serisi çıkan kitaplar ve daha çoğu vardı. Yüzümde kocaman bi gülümseme oluştu. Ve direk telefonu elime alıp rehberde Alp'i buldum. 2 kere çaldıktan sonra açtı.

"Hediyelerimi aldın mı?" diye sordu. "Evet, teşekkür ederim." Diye yanıtladım.

"1 haftaya kalmaz sizin oradayım." Deyince şok oldum. Bişey dememi beklemeden

"sevindin değil mi bende" diye devam etti.

"Oha çok güzel bi haber seni çok özlemiştim." Dedim o da

"Bende" diyerek cevap verdi ve telefonu kapattık. Cidden çok sevinmiştik. Arkadaşım yok demiştim değil mi? Aslında bi tek Alp var. Pek arkadaş sayılmaz ama beni anlayan, dertlerimi anlatabildigim tek arkadaşım. Alp uzun boylu esmer kahverengi gözlü. Ve çok yakışıklı. 1 dakika yavşıyorum :O neyse tamam benden 3 yas buyuk 20 yaşında ama benimle uğraşmayı seviyor. Ben de onu.

...

Saat gecenin 5'i olmuş ama ben hala uyuyamamış durumdayım ve yarın lanet okul var. Uyumaya çalış. Uyumaya çalış.

YALNIZ YAŞAMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin