Aangekomen in zijn kantoor, gaan we gaan zitten . wie van jullie riep er zo luid? Vroeg meneer Wolfs op een boze toon. Caro en Vince keken elkaar aan. Ze richtte zich weer naar meneer Wolfs. Ik was het, zegt Caro met een bange toon omdat ze bang was voor zijn reactie. Opeens werd hij veel rustiger, waarom deed je dat? Vroeg hij gericht op Caro. Ik vind het niet normaal dat meneer Botty niet komt opdagen daarvoor houdt hij te veel van lesgeven, ik wil hem gaan zoeken zegt Caro op een zelfzekere toon. Je hebt gelijk er klopt iets niet, ik kan hem niet bereiken. Ik heb alleen maar een berichtje gekregen dat hij niet kon komen vandaag maar er stond geen reden bij direct na het berichtje heb ik hem nog proberen bellen maar hij nam niet meer op. Nu is het zeker verdacht, antwoorde Vince die het gesprek van de zijlijn meeluisterde. Meneer we moeten hem echt gaan zoeken en best met zoveel mogelijk, zei Caro. Ik bel straks de politie dan kunnen ze helpen zoeken maar ga eerst naar zijn huis om te kijken of hij daar niet gewoon ziek op bed ligt.
Na een kleine tien minuutjes kom Karel aan bij het huis van meneer Botty. Hij belt aan de deur na twee minuten is er nog niemand en belt nog eens. Opeens bedenkt Karel zich iets. De twee collega’s zijn al lang beste vrienden zelf voor dat ze collega’s waren. Ik heb een reservesleutel thuis liggen, normaal zou ik nooit naar binnen gaan zonder dat hij het weet maar dit vind ik toch een noodgeval. Na een halfuurtje is Karel terug bij het huis van Botty. Hij opent de deur en zie dan…Sorry voor het lang niet uploaden. Ik ga proberen om vaker iets te plaatsen.
JE LEEST
het vervolg
RandomDit is een vervolg op seizoen 2 dit is mijn fantasie. het is niet echt seizoen 3. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. veel leesplezier❗