Buna,sunt Hayley Marshall,am 28 de ani si sunt impreuna cu Elijah Mikaelson.Suntem impreuna de 5 ani,suntem fericiți impreuna si asta e tot ce contează.
Era o zi de marți,trebuia sa mergem la familia Mikaelson dar Elijah a anulat întâlnirea,n am zis nimic si am continuat sa vorbim.
Elijah:iubire, te ai supărat ca nu te ai putut vedea cu Rebekah?..
Rebekah e prietena mea cea mai bună,inghit in sec si ma prefac ca nu sunt supărată.
Hayley:nu,nu sunt! Mă pot vedea cu ea mâine.Ma sărută dar nu zic nimic.
Am terminat "discutia" si merg in casă supărată.
Ajung in casa singura stand ofticată.Apare Elijah la noi in cameră,vine spre mine si incepe sa ma sărute.
Hayley:termină Elijah!..
Elijah:de ce? Ce e cu tine love?
Hayley: n am chef de tine acum! ..am pierdut șansa sa o vad pe Rebekah...
Elijah:asta era...
Hayley:da!asta era!
Atunci Elijah ma ia de mana,ma arunca in mașină cu forța si ma duce la Rebekah.Stau toată ziua cu ea,Elijah fiind supărat pe mine.
Elijah:mergem Hayley?!
Hayley: imediat...de ce?
Elijah:PENTRU CA E TARZIU!
*Elijah ridică mâna sa ma lovească dar apare Kol*
Kol:ELIJAH! EȘTI NORMAL?!
Elijah se uita speriat,eu am plecat de acolo,lăsând o pe Rebekah acolo.
Kol vine dupa mine si incepe sa vorbească.
Kol:Hey Hay...esti bine?:(
Hayley:da Kol..
*spun si ma ating Kol pe față*Hayley:Kol...te iubesc esti cel mai bun prieten si tu si Rebekah..
Kol:si eu te iubesccc!🙂
CITEȘTI
Iubire dintr-o greșeală
ActionHayley si Elijah sunt împreună,dar ceva se întâmplă intre ei.