Yeni Başlangıçlar

616 31 7
                                    

Cerrahi bölümünün açılışı kutlanmıştır, yeni cerrah ve asistanlar alınacaktır. Yönetim kurulu toplanır.
Beliz Boysal: Hiç tanıdığınız iyi bir cerrah varmı? İlk olarak cerrah işini halledelim, konuşalım sonra da asistanlara geçeriz. Var mı tanıdık cerrah?
Kuruldakiler: Hayır yok.
Beliz Boysal: Pekii asistan var mı?
Adil Erinç: Çok eskilerden tanıdığım bir öğrencim vardı, Ali Vefa. Otizmli, Savant sendromlu bir birey, Otizmli olduğuna bakmayın gerçekten çok iyi bir dok-
Tanju Korman: Otizmli mi!? Olmaz olmaz!İletişim nasıl kuracak? Yapamazsa olan bana olur bölüm başkanıyım ya han-
Adil Erinç: TANJU SUS! Daha lafımı bitirmedim lütfen sus ya sus artık sabırlı ol! Fakülteyi birincilikle bitirdi.
Beliz Boysal: Alalım madem. Bir sıkıntı çıkarsa tekrar toplanırız. Cerrah işi için de ilan vereceğim. Teşekkürler dağılabilirsiniz.
Tanju Korman: ama!
Beliz Boysal: Tanju hiç konuşma. Hadi işine.
Beliz gazetelere, dergilere ilan verir. Ertesi gün telefon çalar.
X kişisi: Merhaba, Beliz Boysal ile mi görüşüyorum?
Beliz Boysal: Evet Buyrun.
X kişisi: Cerrahlık için aramıştım. Ben Ferman Eryiğit.
Beliz Boysal: Kendinizi anlatabilir misiniz?
Ferman Eryiğit: Tabii ki. Ben Ferman Eryiğit. Tıp fakültesini birincilik ile bitirdim. Çeşitli testlerden, sınavlardan geçtim. Hepsinde iyi sonuç aldık. Cerrahlık için bir adres arıyordum.
Beliz Boysal: Tamamdır. Kaydınızı aldım. Başhekim ile konuşup döneceğim sizlere ;) teşekkürler.
Ferman Eryiğit: Tamamdır.
Beliz, başhekim Adil Erinç'in odasına gider.
Beliz: Adil hocam. Cerrah buldum galiba, konuşmaları dinleyin.
Adil Hoca konuşmaları dinler.
Adil: Tamamdır. Onayımla alabilirsin.
Beliz: Tamamdır. İyi çalışmalar hocam.
Beliz Ferman Eryiğit'i tekrar arar.
Beliz: Ferman Bey merhaba. İşe alındınız. Yarından itibaren gelip çalışmaya başlayabilirsiniz. Ancak cerrahi tam kurulmuş değil. Birkaç asistan daha alınacak. O süreçten itibaren acilde çalışacaksınız.
Ferman: tamamdır Beliz hanım. Teşekkür ederim. İyi günler
-Ertesi gün-
Ferman ve Ali asistan odasında karşılaşır.
Ferman: Merhaba. Cerrahiden misin?
Ali: Evet, Ferman Eryiğit'in asistanıyım.
Ferman: O zaman benle çalışacaksın. Ali Vefa'sın değil mi?
Ali: Evet Ferman Hocam.
Ferman Tokalaşmak için elini uzatır. Ali parmağından tutarak tokalaşır.
Ferman: Otizmli misin sen?
Ali: Evet onun dışında da savant sendromluyun.
Ferman Lafa daha girmez, gülüp odadan çıkar. Çatıya çıkar ve Ağlamaya başlar. Aklına Kardeşi Fatoş'un ölümü gelir.

İçimizdeki Mucize; DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin