Hello :)

728 53 37
                                    

سلام بچه ها
خیلی خوشحال و ممنونم که الان دارید این پارت و میخونید.
خیلی زود میرم سر اصل مطلب...
اول اینکه این پارت طرز استفاده از این بوک هستش؛ هم برای نویسنده ها  و هم برای خواننده ها.
پسسسس اگه به جمع ما پیوستی ازت خواهش میکنم تا آخر این پارت و بخونی.

نویسنده عزیز خیلی ممنون که این بوک و برای معرفی ففت انتخاب کردی باعث افتخارمه:) اما قبلش باید اینا و بدونی:

1.حتما حتما یه خلاصه خوب از فف باید برام بنویسی. توروخدا از اینا که تو زندگیم بودی ولی من زندگیت نبودم و نمیدونم من اونو میخواستم ولی اون اصغر سر کوچه امون و می‌خواست... از اینا نباشه تورو به شرفت.قشنگ یه خلاصه خوب و جامع مینویسی. مرسی.

2. وضعیت فف و اعلام میکنی. تموم شده یا نشده؟

3. اگه فف تموم نشده. باید حتما مطمعنننن مطمعن باشی که فف و تموم میکنی. وگرنه اگه مطمئن نیستی که تمومش نمیکنی پس ازت ممنون میشم که فعلا به فکر معرفیش نباشی:) و خیلی بهتر میشه و ممنون میشم که حداقل بیشتر از 10 پارت از فف گذشته باشه و برای معرفی به من میگیش.

4.وقتی فف ات و معرفی کردم توی برد پیج خودت لینک اون پارت معرفی ففت و میزاری و همچنین زیر پارت هرچی دوست و آشنا داری و تگ کن و ازشون بخواه که ازت حمایت کنن و ووت🌟 بدن به پارت ففت و اگه فف و خوندن حتما توی کامنت نظرشون و بنویسن.

5.حتما بهم بگو که نوع کاپل چیه؟ گی؟ استریت؟ و.... (چون جلو تر میفهمی چرا پرسیدم)

6.ژانر داستان و ذکر کنید.

7.من وضعیت فف و توی معرفی ذکر میکنم. پس اگه یه موقع من گفتم فف هنوز تموم نشده و بعدا فف شما تموم شد؛ میایی قسمت مسیج و اسم فف و بهم میگی و میگی که تموم شده و من برم پارت و ادیت کنم و وضعیت فف و از هنوز تموم نشده به تموم شده تغییر بدم.

8.اگه اینا و خوندی و با همه اش اوکی بودی. تشریف میارید قسمت مسیج اسم فف، آیدی خودت و چیزایی که ذکر کردم و برام مینویسی و میفرستی.

خواننده عزیز  به جمع ما خوش اومدی و امیدوارم که اگه ففی که از این بوک باهاش آشنا شدی و خوندیش ازش خوشت بیاد. اما قبل اینکه بری سراغ فف ها اینا و باید بدونی:

1.هر ففی که خوندی و حتما بعدش بیا و نظرت و کامنت کن. چه خوب چه بد. فقط به هیچچچچ عنوان توهین نکنید. چرا؟ چون هم خواننده های دیگه که میخوان بدونن اون فف و بخونن، هم خود نویسنده ضعف های خودش و بفهمه و برطرف کنه(من خودم نویسنده ام و اصلا قصد توهین ندارم. فقط میخواییم با کمک هم پیشرفت کنیم❤اولین پارت ام فف خودم معرفی میکنم و هرچقد دوست داشتید ایراد بگیرید ممنون میشم به پیشرفت کردن من کمک کنین😂❤)

2.نوع کاپل هر فف و جلوی اسمش مشخص میکنم تا راحت تر اون ففی که توی فازش هستید و پیدا کنید :

💛استریت
💙گی
💜لزبین
💚بایسکشوال
💞سایر گرایش ها

3.اگه ففی و خوندید و ازش خوشتون اومد، ازتون هم من و هم اون نویسنده فف ممنون میشیم که دوستاتون و زیر پارت معرفی اون فف، تگ کنید و فف و بهش معرفی کنید:)

4.اخر هر فف اگه خودم اون فف و خونده باشم نظر شخصیم و براتون مینویسم.

5. اگه از ففی خوشتون نیومد (که به نظرم این امکان نداره) ولی حالا اگه یه موقع خدایی نکرده اینجوری شد. نیایید بگید چرا معرفی کردی و اینا. چون من توی بیو ام گفتم که به نظر من همممه فف ها خوب هستن و ارزش یک بار خونده شدن و دارن. ما باید بهم کمک کنیم و ضعف های فف ها و بگیم تا باعث پیشرفت همدیگه بشیم.

6. هر ففی که خوندید توی کامنت از یک تا پنج به اون فف امتیاز بدید. و بازم تاکید می‌کنم توهین ممنوع :)
اینجوری ام امتیاز بدید:
1/5
2/5
3/5
4/5
5/5
56278292020101/5😂

آخری دیگه در حد تشنج خوشتون اومده یعنی😂

__________________________________________________________

در آخر اینو بهتون بگم که من خودم اگه وقت کنم تمامی فف هایی که معرفی کردید و میخونم. ولی لطفا منم درک کنید من دانشجو ام و کارای دیگه زیادی ام دارم و این که قراره یه عالمه فف بهم معرفی بشه و من شاید وقت نکنم همه اشونو و همون اول بسم الله بخونم.
و اینکه توروخدا حمایت کنید و ووت بدید و به دوستاتون توی کامنت همین پارت این بوک و معرفی کنید.
همین دیگه...

✘با عشق و بوس به همه اتون...مبینا

◀معرفی فف▶Where stories live. Discover now