Otázky pokládal: Mintiaes
Odpovídala: Spisovatelka Ivet1) Jaké byly tvé začátky s Wattpadem?
Byla jsem bytost do té doby sociální sítí nepolíbená. Nikdy jsem nezkoušela se prosadit na bloku, nebo na nějaké jiné spisovatelské platformě. Ale hned první den se mi tu zalíbilo. ☺
Neměla jsem s tím velké ambice, chtěla jsem zkusit, jaké to je mít fanoušky a zkusit něco nového. To se mi povedlo za ten necelý rok na člověka, který má účty na sociálních sítích na třech prstech.2) Máš zde své favority či nějaké oblíbené knihy?
Hrozně se mi líbila Siréna, na kterou jsem dělala recenzi, Kluk z děcáku byl také fajn. Ale osobně mám raději, když knížku držím v rukách. Rozhodně doporučuji knihu Sisi: Osamělá císařovna od Allison Pataki. Bylo to velmi příjemné počtení.3) Snažíš se si splnit nějaký sen, společný s knihami či něčím podobným?
Už jen to, že píši je podle mne snaha o splnění snu. Velmi ráda bych vydala vlastní knížku, zejména Báseň pro Julii, Mladý stařec a svou básnickou sbírku.4) Dokážeš se popsat v jedné větě?
Pokusím se- Tmavovlasá éterická dívka s vášnivým srdcem, která ráda píše,čte, sbírá obaly od čokolád a navléká korálky.5) Máš nějakou svou knihu, kterou máš nejraději?
Měla jsem hodně Barboru Orlovou, neb jsem měla za to, že se mi povedlo dobře popsat vztah vojáka a mladé dívky i tu dobu.
Ale poslední dobou mám nejradši svou básnickou sbírku, která bude v prosinci ukončena. Ale nebojte se, bude další ☺6) Kdyby ses měla v tvém příběhu který máš nejradši vcítit do nějaké role, jaká by to byla a proč?
Já se při psaní vcítím vždy do role, aby se mi dobře psalo. Ale nejspíše by to byla hraběnka Julie Verondová, hlavní postava románu Báseň pro Julii. Je to člověk, kterému zaleží na názoru ostatních, ale také je ochotná si prosadit svoje rozhodnutí.7) Jaká zde byla tvá první kniha?
Byl to román Klášterní láska. Byl to příběh mladé siroty Nory de Mercier, která žila v klášteře a byla smířená se svým osudem být jeptiškou do konce života. To se změní, když se setká se vdovcem Josém Doloreasem, jenž v mládí vyrůstal ve stejném klášteře, kde dal teď léčit svou nemocnou dceru Karolínku.8) Jaká je podle tebe tvá nejhorší kniha, a taky nejlepší kniha?
Nejhorší- Zamilovaný násilník
Nejlepší- Mladý stařec a Básně jedné tmavovlásky. (Mám dvě ☺)9) Jak se ti rozhovor líbil?
Děkuji za optání. Byl velmi příjemný a velmi ráda jsem odpovídala. Doufám, že se mi díky němu podaří získat nové sledující.10) Máš možnost zde označit tři osoby, se kterými můžeme udělat rozhovor. Kdo by to byl?
@LuckaLucyEl
@A_Aobby_A
@JohankaHorse
Tyto slečny si to prostě zaslouží ☺ Děkuji za rozhovor.Originál vydán v listopadu 2020 v týmu Odborná záchrana. Zveřejněno podruhé v únoru 2021 na profilu Spisovatelka Ivet
Děkuji @Mintiaes za zvolení zveřejnění.
ČTEŠ
Rozhovor z listopadu 2020
RandomTento rozhovor byl publikován v týmu Odborná záchrana, který však zanikl. Se souhlasem redaktora @Mintiaes se ale vrací ve stavu, jak byl napsán v listopadu 2020. Publikuje host, SpisovatelkaIvet. Děkuji @matej_holcak za nádherný obal!