Guide

498 6 2
                                    

Summary:
"Beat, the Saiyan Hero of Dragon Ball Heroes, has suddenly appeared in the world of Remnant. Unsure of how he even got there, Beat, along with his friends must band together in order to protect Remnant from the Grimm."

Main Heroes/Protagonists:

Team RWBY:

- Ruby Rose

- Weiss Schnee

- Blake Belladonna

- Yang Xiao Long

Team JNPR:

- Jaune Arc

- Nora Valkyrie

- Pyrrha Nikos

- Lie Ren

Team SSSN:

- Sun Wukong

- Scarlet David

- Sage Ayana

- Neptune Vasilias

Team CFVY:

- Coco Adel

- Fox Alistair

- Velvet Scarlatina

- Yatsuhashi Daichi

Ozpin's Group:

- Ozpin

- Glynda Goodwitch

- James Ironwood

- Winter Schnee

- Qrow Branwen

- Penny Polendina

Dragon Ball Heroes:

- Beat (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Super Saiyan Blue, Ultra Instinct -Sign-, Great Saiyaman 4)

- Note (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Super Saiyan Blue)

- Froze (Human, Frieza Clan, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up [Golden Frieza], Super God Class-Up [True Golden Frieza])

- Kagyu (Human, Namekian, Class-Up, Super Class-Up [Super Namekian], God Class-Up [Red-Eyed Namekian Form], Super God Class-Up [Blue-Eyed Namekian Form])

- Kabra (Human, Majin, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Erito (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Super Saiyan Blue)

- Viola (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Super Saiyan Blue)

- Forte (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Super Saiyan Blue)

- Tsumuri (Human, Namekian, Class-Up, Super Class-Up [Super Namekian], God Class-Up [Red-Eyed Namekian Form], Super God Class-Up [Blue-Eyed Namekian Form])

Time Patrol:

- Xeno Trunks (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Great Saiyaman 3)

- Xeno Goku (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan 4, Super Full Power Saiyan 4: Limit Breaker)

- Xeno Vegeta (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan 4, Super Full Power Saiyan 4: Limit Breaker)

- Chronoa/Supreme Kai of Time (Base, Time Power Unleashed)

- Tokitoki

- Old Kai

Neutral:

- Raven Branwen

- Zen (Human, Supreme Kai, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Fen (Human, Supreme Kai, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Wairu (Human, Supreme Kai, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Shandy

- Saría

- Caser

Main Villains/Antagonists:

Salem's Inner Circle:

- Salem

- Arthur Watts

- Cinder Fall

- Tyrian Callows

- Hazel Rainhart

- Mercury Black

- Roman Torchwick

- Neo Politan

- Emerald Sustrai

- Adam Taurus

Demigra Army:

- Demigra (Base, Demon God, True Demon God, Transcended Demon God)

- Black-Hooded Saiyan

- Chamel (Human, Demon Realm Race, Demon God [God Class-Up], Transcended Demon God [Super God Class-Up])

- Robelu (Base, Demon Goddess)

- Dark Demon Goddess Elite (Demon Realm Race, Demon God [God Class-Up], Transcended Demon God [Super God Class-Up])

- Dark Demon God Berserker (Demon Realm Race, Demon God [God Class-Up], Transcended Demon God [Super God Class-Up])

- Shirogame

Allies (Brainwashed):

- Basaku (Base, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God, Super Saiyan Blue)

- Rezok (Human, Frieza Clan, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up [Golden Frieza], Super God Class-Up [True Golden Frieza])

- Frieza Clan Berserker (Frieza Clan, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up [Golden Frieza], Super God Class-Up [True Golden Frieza])

- Nimu (Human, Android, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Nico (Human, Android, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Genome (Human, Android, Class-Up, Super Class-Up, God Class-Up, Super God Class-Up)

- Broly (Base, Super Saiyan [C-Type], Legendary Super Saiyan, Legendary Super Saiyan 3, Broly God, Super Saiyan 4, Super Full Power Saiyan 4: Limit Breaker)

Super Dragon Ball Heroes: Remnant Mission (SDBH x RWBY Crossover)Where stories live. Discover now