11 şubat park chae-young'ungun doğum günüydü 18 yaşına girmesine tam 4 gün kalmıştı chae arkadaşı jennie ile doğum gününde napabileceklerini planlıyolardı. Son 2 gün kala napacaklarını bulmuşlardı jennie'nin evinde parti olacaktı. Herkese davetiye dağıtmaya başladılar ve o büyük gün gelmişti jennie ile chae evi çok güzel süslemişlerdi parti saat 20:30'da başlayacaktı. Jennie ile Chae hazırlanmaya başladılar ikiside birbirinden etkilendirler çünkü birbirlerinden güzellerdi. Yavaş yavaş herkes gelmeye başlamıştı jennie chae'den habersiz ona pasta yaptırmıştı ve gizlice gidip pastayı aldı. Herkes geldiğinde jennie pastayı getirdi ve "Doğum günü kutlu olsun chae iyi varsın!" Diyerek pastayı masaya koydu jennie "bi dilek tut ve mumları üfle" Dedi chae de dilek tuttu ve mumları üfledi jennie ne dilediğini çok merak ediyordu içinden "acaba ne diledin chae" Diyip duruyordu chae'ye sordu "chae ne diledin?" "Dilekler söylenmez jennie!" Diye konuştular. O gece herkes için çok güzel geçmişti parti bitti ve jennie ile chae etrafı yavaş yavaş toplamaya başladılar çok yorulmuşlardı chae jennie'ye "jennie yarın devam etsek olmaz mı?" Dedi Jennie ise "bencede yarın devam edelim bende çok yoruldum" Dedi ve üstlerine rahat bişiler giyip uyudular.
Devamı gelsin mi?💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chaennie
RomanceJennie ve Chae erkeklerden hoşlanan birbirleriyle çok yakın arkadaş olan 2 genç kızdır. Ama kendilerinde fark etmedikleri bir şey vardır...