Yazar:Arbor93
Kitabın adı: Melek
Yaınlama Tarihi: Bilinmiyor
"Binlerce yıldır uyuyan, aşkıyla doğmuş bir melek Leonard ROUX yıllardır mühürleneceği kızı sabırsızlıkla beklemektedir.
Ailesini küçükken kaybeden genç bir kız Victoria WİNDSON , yıllar önce büyükannesinden kaçarak terk ettiği evine amcasının çağrısıyla kardeşini görme umuduyla gelir. Artık hiç bir şey düşündüğü gibi değildir...
Yeşil yatak örtümün üzerine yayılan tüy parçalarına, iri büyük beyaz kanatlara, baktım. Yavaşça gözlerim kanatların arasındaki gövdeye kaydı.Her ayrıntı benim dünyevi duran yatağımın üzerinde o kadar tezat oluşturuyordu ki, aklım almıyordu. Leonard hafifçe doğrulup elleriyle yüzümü avuçlarının arasına aldı, siyah gözlerini yüzüme sabitledi;
"Mühür aşk, aşk mühürdür Vicky... eğer ben insan olsaydım yine sana ait olurdum... aramızdaki "Aşk' adı konmamış bir mühür olurdu..."
Dudaklarından dökülenler kalbimde can buluyordu. Yavaşça kanatlarına dokundum, biri aynı yavaşlıkta yukarı kalktı, bense usulca aralarına girdim...
"Uyku vakti meleğim..."
____________________________________________✌Kendisine yayın hayatında başarılar diliyoruz....
____________________________________________
Yazar : @ikaalinen
Kitabın adı: Aynanın Yüzü
Yayınlanma tarihi: 17 Ocak 2015"O sadece bir aynaydı. Bir insan olmayı başarabilecek miydi? Pamuk Prenses masalındaki aynanın hikayesidir."
____________________________________________✌Kendisine yayın hayatında başarılar diliyoruz....
__________________________________________
Yazar: @dizzyandyoulost
Kitabın adı: Buz 2
Yayınlanma tarihi: 3 Şubat 2015"Onlar birbirleri için varlardı ve hikaye mutlu sona ermişti. Ah.Devamı da var."
____________________________________________
✌Kendisine yayın hayatında başarılar diliyoruz....
____________________________________________Yazar: @kutsalcikolataa
Kitabın adı: Melekler ve Şeytanlar
Yayınlanma tarihi: 18 Haziran 2014"Bir melek savaş çıkarmaya ne kadar meraklı olabilir ? Bir şeytan ne kadar sinir bozucu olabilir ? Babanla eski aşığın arasındaki o ince çizgi nedir ? Kanatların önemi nedir ? Tanrıya yumruk atan bir melek ne kadar yaşayabilir ? Bir hikaye daha ne kadar saçma olabilir?"
___________________________________________✌Kendisine yayın hayatında başarılar diliyoruz....
___________________________________________