Вона була звичайним спец-агентом, він відомий мафіозі, якого вона повинна була вбити.
Вони зустрілись в елітному клубі. Він прийшов випити та поспостерігати за нею, вона йому одразу сподобалась, ще при їхнії першій зустрічі. Її глибокі, карі очі, кольору молочного шоколаду, та пухкі, червоні губи, як троянда, досі він бачив увісні, а її аромат польових квітів, зваблював його кожен раз. Вона його приваблювала не тільки з-зовні, а й з середини. Він хотів не просто нею володіти, а й відчувати її прекрасний запах квітів, розмовляти з нею кожен день, дивитись, як вона буде готувати на його кухні їжу, в його сорочці та при цьому співати її улюблену пісню. Він її кохав - це було кохання з першого погляду.
Тим часом, вона вийшла на сцену та почала співати. Її голос звучал лунко та в такт пісні. Співаючи вона згадувала його. Його блакитні очі, кольору неба, його палкі губи, які будуть залишати на її плечах гарячі поцілунки, та сильні руки, які її нікуди не відпустять. Вона хотіла, щоб він володів не тільки її тілом, а й душею.
Вона почала танцювати, а він не зміг звести з неї очей. Вона танцювала витончено, як пава, зливаючись з музикою. Він не міг відвести від неї погляду, вона його причарувала. Плавно, як тигр, він почав підходити до неї. Вони злились в танок - це було танго, дике та пристрасне.
Вона дістала зброю та почала в такт мелодії стріляти, він легко відхилявся від куль та наближався до неї. Вона лише на мить відволіклась, а він знову закружляв її в танок. Вони ходили по лезвію ножа, один необережний крок і це була б поразка для когось з них, але ніхто не хотів здаватись. Вона дістала з волосся невеличкий кинджал і цей танець став смертельним. Але він не збирався здаватись, тому легко відхилявся від зброї. Кинджал відлетів вбік, він зміг вибити його з її прекрасних рук, та вони знову почали танцювати. Вона не збиралась так легко здаватись, але подивившись в його очі, вона зрозуміла що потерпіла поразку, ще з початку. Він заглянув в її очі та побачив там її серце та почуття.
Пісня закінчувалась. Вони останній раз кружляють в такт дивлячись одне на одного. Вони все розуміють. Та на останніх нотах цілують одне одного, як останній раз в житті.