𝗟𝗲𝗲 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼'𝘀 𝗣𝗢𝗩
𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚑𝚊𝚍 𝚒𝚗𝚟𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙼𝚢 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚗𝚎𝚊𝚛𝚋𝚢 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚎𝚌𝚔𝚎𝚍, 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚏𝚞𝚗.
𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚢𝚎𝚊𝚛, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚑𝚊𝚖𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚕𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚊𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗𝚓𝚞𝚛𝚎𝚍. 𝚅𝚒𝚍𝚎𝚘𝚜 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚟𝚒𝚛𝚊𝚕 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛. 𝚁𝚞𝚖𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚒𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚞𝚝𝚏𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗.
𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝟿𝚙𝚖, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝟹𝚙𝚖. 𝙻𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝟼 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢. 𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗, 𝙵𝚎𝚕𝚒𝚡 𝚊𝚗𝚍 𝙸, 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚕𝚒𝚖𝚘 𝚝𝚘 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗'𝚜 𝚑𝚘𝚖𝚎, 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚜𝚝𝚢𝚕𝚎.
𝙷𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛, 𝙸 𝚑𝚞𝚖𝚖𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚞𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐𝚜."𝑩𝒂𝒃𝒚, 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒘𝒏, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒔𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝑩𝒂𝒃𝒚, 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒘𝒏, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒔𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖"
𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑, 𝙸 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚋𝚢 𝚗𝚘𝚠. 𝙰𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚒𝚝, 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚒𝚙𝚙𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚞𝚛𝚏𝚊𝚌𝚎.𝚃𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚊𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢, 𝚛𝚎𝚕𝚎𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙼𝚎𝚖𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚒𝚗𝚍.
𝙺𝚒𝚖 𝙹𝚒𝚜𝚎𝚘𝚗, 𝚖𝚢 𝚗𝚘𝚠 𝚎𝚡 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚖𝚎𝚝, 𝚊𝚝 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗'𝚜 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜𝚝𝚖𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 '𝟷𝟺. 𝚆𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚘𝚏𝚏. 𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚢𝚙𝚒𝚌𝚊𝚕, 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚕𝚎𝚝𝚘𝚎, 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚌𝚞𝚍𝚍𝚕𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚗𝚘𝚌𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚐𝚒𝚛𝚕.
𝙸𝚏 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛, 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜. 𝙷𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚗 𝟸𝟶𝟷𝟼 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚌𝚊𝚛 𝚊𝚌𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝. 𝚄𝚗𝚏𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝. 𝙸'𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝟹 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚐𝚘 𝚗𝚘𝚠.
𝙷𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚖𝚎 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚑𝚎𝚛. 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝙸'𝚕𝚕 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚜. 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚕𝚊𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚘𝚛 𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍. 𝙸𝚝 𝚖𝚊𝚢 𝚋𝚎 𝚋𝚊𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚗𝚘𝚠 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚎𝚛𝚖 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙𝚜, 𝚒𝚝 𝚕𝚎𝚝'𝚜 𝚖𝚎 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚖𝚢 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚘𝚙𝚎𝚗. 𝚆𝚑𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝙸 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑.
𝙸'𝚖 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝟸𝟶, 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚢𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎. 𝙸𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚒𝚝? 𝙰𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚐𝚛𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚍𝚘. 𝙰𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚘𝚛𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚘𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜.
𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝟸𝟶 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚢 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚝𝚘𝚠𝚎𝚕 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚎.
𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝙸𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚌𝚑𝚊𝚝.
YOU ARE READING
Party | a Minsung oneshot
Fanfictionmaybe it was the alcohol NSFW // 🔞 TW // mentions of alcohol - This is not associated with the people mentioned in the story and their names have simply been used to portray characters. None of this is true and is complete fiction. No harm is meant...