Ec:Çok güzel ev
E:Evet yaa
Neyse yemek yerler.
Ec:Cemreleride çağıralımmı?
E:Çağıralım.
Ecenaz telefonunu almaka gider.
Ec:Aaaaaaaaaaaaaaa.Eneeeees çabuk gel korkuyorum. Fare vaaar. Yardım eeeet.
E:Dur. Geldim geldim.
Ecenazın sesi kesildi. Enes gider. Ecenaz korkusundan bayılmışdır.
E:Ecee
Kolonya getirir. Su da getirir. Ecenaz uyanmıyodu. Arabaya bindirir. (Betaa bmw)Çabuk hastaneye gider.
D:Ecenaz Sungurtekinin eşi sizmisiniz?
E:E-evet.Noldu bi şey mi oldu?
D:Eee şey çoçuğunuz düştü. Ama merak etmeyin! Diğer çocuk düşmedi. Ecenaz hanımda iyi.
E:Ne ne çocuk?
D:Sizin galiba haberiniz yok. İki tane çocuğunuz vardı.
E:😢😢. Doktor hanım sizden bi şey rica edicem. Nolur Ecenaza söylemeyin. Nolur.
D:Ama bu çok yanlış bi şey. Söylemeliyiz!
E:Biliyorum yanlış. Ama söyleyince çok üzülücek.
D:Tamam.
E:Teşekkür ederim
D:Bi şey değil
Ecenaz ameliyata girer. Enes annesini, babasını,Cemreyi falan arar. Gelirler. Enes olanları konuşur
....
C:Şimdi ameliyattamı?
E:Evet.Girmek istedim izin vermediler.
C:Hı
Neyse ameliyattan çıkarlar. (6 ay geçer)
İşte çocuk ⬇Ec:Çok güzel.
E:Evet ya.
Çocukun mamasını yedirirler.Bu arada Ecenin çocukun düşdüğünden haberi yok.Başak Enesi kıskanıyodu. Enesle Ecenaz yemek yerler. Kapı çalar. Hizmetçi kapını açar. Başak gelmiştir. Hizmetçi içeri bırakmaz. Başak hizmetçiyi iter. İçeri gelir.
B:Şimdi sizin huzurunuzu bozucam.
E:Git buradan Başak.
B:oooo ismimi unutmamışsın. Ecemisin nemisin bilmem, senin bi tane çocuğun düştü.
Ec :Enes bu doğrumu?
E:Tabikide hayır aşkım. Onamı inanıyorsun?!
Ec :Hayır sana inanıyorum
E:Başak çabuk git yoksa polisi ararım!
B:Gitmiyorum.
Enes polisi arar. Başakı çıkarırlar. Neyse.
Ec:Aşkım o kimdi?
E:Sana her şeyi anlatıcam. Biz Başakla arkadaşdık. Başak bana aşık olmuşdu.Annemle babama söylemişti. Annemle babam Başakı istemişler. Babası vermemiş. Bende sevinmiştim. Sonra seninle evlendim. Beni kıskanıyodu .O yüzden böyle yaptı. Bi şey uydurdu bizi ayırmak için.
Ec :Haa
E:Neyse ya sen keyfine bak
Ec:Tmm270 söz