15.

804 42 2
                                    

Ezen az órán fejeztük be a táncot Bangchannal. Nem szoktam ilyet csinálni, de most használtam zuhanyzót mert nem szerettem volna izzadtan elmenni a fotózásra. Vissza vettem az egyenruhám, felkaptam cuccaim, leszaladtam a lépcsőn. A portánál kaptam egy üzenetet a menedzseremtől, hogy kint vár egy fekete autóval. Kimentem az ajtón, szememmel rögtön kiszúrtam az autót amibe majd beültem.

- Szia Taeyun. Milyen volt ma a suli? - kérdezte a menedzserem Kwang.

- Jó, köszönöm.

- Első fotózás, nem igaz? - mosolygott.

- De, nagyon vártam már.

- Örülök neki. Lay Zhang lesz a partnered.

- Mi? - pattantak ki a szemeim. - Lay Zhang! Az EXO-ból? - bólintott.

- Igen. - adott át egy mappát, amit gyorsan átfutottam, csupa unalmas dolog volt benne. - Azt hittem később jössz majd ki de pontos vagy. Ez tetszik. - ja, előbb késtem el majdnem az óráról. De mindegy jobb ha erről nem tud, mert a végén lecsap.

- Hát megprobáltam időben maradni.

- Oké, foglald el magad míg oda nem érünk. - nekem nem kellett több előkaptam a telefon.

- Kwang! - szólaltam neki mire rám nézett. Gyorsan lőttem róla egy képet.

- Taeyun, néha olyan gyerekes vagy. - nevetett fel.

- Csináljunk egy szelfit lécci. - vettem be boci szemem. - Kérlek.

- Jó rendben.

- Mosolyogj! - arcára erőltetett egy mosolyt. Miután csináltam pár képet kiválogattam őket és felraktam instára, ahol a menedzserem és az Entertainment is megjelőltem. - Köszönöm.

- Már csak tíz perc még odaérünk.

- Rendben. - néztem ki az ablakon. Délután öt óra lett mire megérkeztünk és mint egy rossz óvodás beszaladtam az épületbe. Kwang rosszalóan megrázva a fejét jött utánam mosolyogva.

Amint beléptem már fordultam is meg és indultam meg kifelé.

- KWANG! Miért nem említetted meg, hogy fehérnemű fotózás folyik bent?! - mondtam rák pirosan.

- De elpirultál. - csípte meg a pofin. - Te szaladtál be előre.

- De a kocsiba mondhattad volna?!

- Na jó kislány kérek egy szép mosolyt és együtt bemegyünk. Gyere!

Mikor beértünk még mindig folyt a fotózás épp egy nagyon szexi darab volt rajta. Nagyon szűk feszes darab és akaratomon ellenére is oda vonzotta szemem, mikor észre vett mosolyogva intett.

- Jó napot, őn Taeyun? - állt meg előttem egy nő.

- Igen én vagyok. - mosolygott rám.

- Kövessenek. - indult el. - Először felöltőztettek, majd megcsinálják a sminked. Kint várlak az ajtó előtt. - mondta majd kimenet a kis öltöző szobából.

- Gyere szívecském. - mondta valószínűleg a Stylist. - Foglalj helyett ott. - mutatott egy fotelre, majd elővett egy szettet. - Ezt fogod felvenni, mit szólsz? Megfelel? - kérdezte. Bólintottam. - Örülök, mert nincs választásod, ígyis-úgyis felkell venned. - nevetett fel velem együtt. Jó fej nő.

- Hány ruha lesz? - kérdeztem.

- Ötven körül.

- Mi? Az nem sok egy kicsit?

16 Vagyok Te Seggfej! [ff.Hyunjin] (Befejezett)Where stories live. Discover now