Następnego dnia starałem sie unikac Luke . Szczerze sam nie wiem czemu , po prostu ten chłopak jest dość uroczy a ja przy nim zachowuje sie tak inaczej ? Gdy wychodziłem z domu , mieszkam na małym zadupiu więc każdy każdego zna , spotkałem Luke .
-CO KURWA JAKIM CUDEM ? Czy on tu wlaśnie sie wprowa...
-Ooo hej Alex właśnie ide do szkoły chcialbyś może ze mną? Poczym zaczął opowiadać że się tu nie dawno wprowadził .
-Nie .
-Ahh okej ...Odpowiedział to w taki zawiedziony sposób poczym skręcił w drugą strone .Luke pov..
-Szczerze polubiłem Alexa był dość słodki ale sprawiał wrażenie zawstydzonego . Nie wiedzialem dlaczego odmówił ale byłem dość zawiedziony gdyż myślałem że lepiej sie poznamy . Aaaa właśnie weekendowe wyjście . Czy nadal aktualne ? Miałem nadzieje że takAlex pov..
W droge do szkoły zastanawiałem sie czemu odmówiłem sami widzicie mój mózg przy nim sie myśli . Gdy już weszłem do klasy zobaczyłem w niej nauczycielke która wyglądała jak by chciała cos ogłosić .
-Od dziś mamy nowego ucznia w naszej klasie . Poczym nagle do klasy wszedł Luke .
-COO dlaczego akurat on ? Było mi wstyd a zarazem bylem zdziwiony .
-Cześć jestem Luke i mam 16 lat .
-Usiądź prosze tam .
-Zobaczyłem jak wskazuje ławke przedemną , serio? Uhh przecież mogło być gorzej ... Jako iż Luke był dość przystojny dziewczyny patrzyły się na niego całe lekcje .
-O nie !! To mi zaproponował spotkanie ! No właśnie co z spotkaniem ? Chciałbym na nie pójść wiec chyba musze go za dziś przeprosić .
-Cześć Luke , przepraszam za wcześniej , Nie wiem dlaczego tak powiedziałem .
-W porządku to jak z tym wyjściem jutro? Aktualne ?
- Tak!! To znaczy jasne czemu nie
- Haha to super 14 pod twoim domem?
-Eee no spoko . Już miałem odchodzić gdy nagle Luke zapytał czy chciałbym z nim pójśc po szkole w jedno miejsce .
-Zgodziłem sie . Po lekcjach wolnym spacerem zaczął mnie gdzies prowadzić . Po chwili zauważyłem dobrze znany mi opuszczony budynek
-To tutaj nie wygląda za dobrze ale tu jest tak cicho , odkąd się wprowadziłem lubie tu przychodzić .
-Dobrze znam to miejsce .
-Oo seerio? Pewnie też tu przychodzisz.
-Wręcz przeciwnie , staram sie unikać tego miejsca ..
- Dlaczego ? Cos się stało ?
- Mój przyjaciel , a raczej były przyjaciel , Kiedyś ja i neil byliśmy nierozłączni przychodziliśmy tu codziennie do czasu aż Neil się stąd wypriwadził , poczym stopniowo traciliśmy kontakt . Nie miałem go za zwykłego przyjaciela . Zbierało mi sie na płacz gdy nagle Luke objął mnie i przyciągnął do siebie jego ręce , były dość ciepłe .
-Nie chciałem by Alex był smutny wiem ze to nie była dobra chwila ale zapytalem sie go czy moge byc jego nowym Neilem . TAK palnąłem taki tekst w takiej sytuacji .
-Gdy to usłyszałem zamurowało mnie przecież sie nie znamy a on mi takie coś proponuje , Nie chciałem nic mówić , z resztą i tak nie wiedział bym co odpowiedzieć .
- Nie zdziwiło mnie to ze Alex siedzial cicho , sam nie wiedziałbym ci odpowiedzieć w takiej chwili . Wracając wymieniliśmy sie numerami i wróciliśmy do swoich domów . Jak kolwiek to zabrzmi ale jeszcze bardziej polubiłem Alexa , jednak nie lubiłem go w sposób jak reszte moich znajomych . Lubie go tak w dość nietypowy sposób . Sam nie wiem jak to określić . Myśle ze jesteśmy na dobrej drodze do bycia przyjaciółmi .IIII TAK . troche sie przy tym rozdziale napisalam .. ale podoba mi sie w miare . Jutro prawdopodobnie pojawi sie nowy rozdzial takze zaciekawieni czekajcie 😝 AAAA i pozrawiam taką super dziewczyne Jagode ktora pomaga mi wszystkoo ogarnąć
CZYTASZ
,,Gay,,
RomanceHistoria o dwóch chłopakach i dość ciekawej relacji . Mogą być momenty 18+ .