Chudák dívka

80 3 0
                                    

Alan :

Ráno jsem se vzbudil, nestihl jsem se nasnídat... Proto jsem se rozhodl že půjdu ke stánku.. Procházel jsem okolo nějaké dámy, vypadala zničeně ale byla krásná... Šla taky ke stánku já džentlmen jsem ji pustil jako první, řekl bych že mě poznala ale jenom poděkovala nijak nereagovala... Byla pomlácená, za ní stál nějaký muž furt se na něj otáčela a bála... Nic jsem na to neříkal jen si prohlížel toho muže.. Koupila si kafe přišla k tomu muži a on ji dal facku a vynadal ji že jí to dlouho trvalo... Když mu odpověděla dal jí facku znovu, schodil ji na zem a kopal do břicha... Musel jsem zakročit, šel jsem rychle...

,, pane mohl by jste mi vysvětlit proč tu ženu mlátíte, ona nemůže za to že to takhle trvalo... Nechte ji být,,

,, vypadněte, a nestarejte se,,

,, ta žena na mě koukala pohledem pomocte mi šel jsem k ní a podal ji ruku do ruky my vložila papírek cítil jsem to... Zvedl jsem ji, muž do ní strčil a táhl ji pryč... Šel jsem za nimi, odtáhl ji do uličky schoval jsem a poslouchal jak ten muž sní mluví..

,, tak co ty špíno, co jsi mu dala do té ruky,,?.

,, nic, jsem mu tam nedala,,!!

Strašně brečela, prosila o pomoc.. Když to dořekla, dal jí pěstí schodil ji na zem a kopal do ní... Ona strašně brečela... To už na mě bylo moc, vběhl jsem tam ten muž jen koukal.. Přišel jsem k němu a dal mu pěsti spadl na zem dámu jsem si dal do náručí a rychle sní šel pryč celou dobu na mě byla nalepená.... Držela se mě okolo krku, byl to krásný pocit.. Tak nádherná dívka a u mě v náručí... Objímala mě, nesl jsem ji k sobě do bytu... Otevřel jsem dveře a posadil ji na gauč, byla strašně vyděšená... Klepala se a vzlykala navíc pořád koukala na jedno místo.. Posadil jsem se vedle ní... Lekla se...

,, slečno jste v pořádku, nebolí vás něco,,

,, ano hrozně břicho, nedá se to vydržet,,

,, dobře lehněte si, já se mrknu,,

lehla si a vyhnula tričko, všude měla jizvy jako kdyby ji někdo každý den mlatil, břicho měla divné moc měké... Klidně mohla krvácet do břicha, musím zavolat záchranku...

,, slečno tohle se mi nelíbí, budete muset do nemocnice,,

,, dobře, moc vám děkuji bez vás bych už byla po smrti,,

,, slečno tohle vám nesmí dělat, a taky že už nebude o tohle se osobně postarám.. Nesnáším tyhle odporné může,,

,, omlouvám se ale nejste vy Alan Rickman,,?

,, ano ale na tom teď nezáleží,hlavně se nehýbejte,,

Zavolal jsem sanytku, ty mi řekli že si ji tam budou muset vzít sebou...jel jsem sní.. V nemocnici mi řekli že bude muset na sono břicha... Když přišli že sona řekli mi že krvácí do břicha, to mě vyděsilo....prý jedou na sál a že když nejsem její příbuzní můžu jít domů....ja jsem řekl že ne, že tu zůstanu.. Když byla po operaci řekli mi že je v pořádku, že je na pokoji ať tam klidně jdu za ní že to svolila... Zaklepal jsem a vešel do vnitř, spala... Byla tak nádherná, tolik mě vábyla a já se rozhodl že ji jen tak odejít nenechám...sedl jsem si vedle ní na židly která stála vedle postele.. Chytl jsem ji za ruku a starostlivě jsem přejížděl palcem po jejím hřbetu ruky, najednou se lekla a otevřela oči... Já jsem se prostě neovládal a pomalu jsem se k ní nakláněl, koukala mi do očí, měla obrovské hnědé oči, a hnědé vlasy... Byla tak nádherná.. Nemohl a nešlo se udržet každý chlap by se otočil za ní... Byl jsem u ní už velice nebezpečně blízko... Očima jsem přejížděl z očí na rty.... Nádherně vytvarované rty do tvaru srdce.... Ještě jsem se neodvážil ji políbit ale najednou mi bliklo v hlavě že už jinou příležitost mít nebudu.. Při nejhorším mě kopne do rozkroku a nebo mi jednu plácne, to co udělala jsem čekal i nečekal mě překvapilo.....

Ahojky, po dlouhé době nový příběh... Omlouvám se za to že jsem nebyla aktivní... Ale to se teď nápraví u příběhu,, fanynka,, mám přes 600 zhlédnutí.. Asi nějak tak.. Moc vám děkuji miluji vás...  Co sy myslíte o tomhle příběhu, ozvěte se mi do chatu nebo do com... Děkuji vaše Lila....

Co sy myslíte že neznámá dívka udělala? Myslíte že Alana odstrčila nebo políbila?.. V příštím díle už se dívce objeví jméno,, teď vám ho neřeknu,,.. Tak se těšte.... Papa.. 😻

patříš mi, jenom mě... Kde žijí příběhy. Začni objevovat