Nejsladší noc

75 4 2
                                    

Alan :

15+!!!!!!!!!!!!!!!

Políbila mě, ona mě políbila.. Já ji polibky oplácel... Přišel do pokoje doktor my se rychle odpojili, doktor chvíli jen udiveně koukal ale pak oznámil krásnou novinu že už může jít klidně domů...oblékla se, a já se obléknul taky.. Stála ke mě zády, já byl tolik vzrušený.. Šel jsem k ní a do ucha ji zašeptal,, moc tě chci,,.. Otočila se a zasmála se tomu, věnovala mi nejkrásnější úsměv který jsem kdy viděl..,, tak si posluš,,.. Zvířecím pohledem jsem se na ní usmál chytl ji za ruku a táhl ji ke mě domů.. Doma jsem ji hodil na postel a pomalu jsem chodil sem a tam před postelí.. Sundal jsem si pomalu sako, pak kravatu, aby byla také trochu vzrušená přišel jsem k ní a nechal ji aby mi rozepla košili.. Říkal jsem si jestli se jí budu líbit je mi 65 let a postavu nemám jako bůh.. Po jednom mi pamalu rozepla jeden knoflík po druhém... Pozoroval jsem ji u toho... Když mi ji rozepla políbila mě na hruď, tím mě vzrušila ještě víc... Teď přišla řada na ní.. Svlekl jsem ji pomalu z bundy... Měla na sobě blůzu z hlubokým výstřihem.. Pomalu jsem ji rozepínal knoflík po knoflíku.. Políbil jsem ji na ústa... Když už byla jen v podprsence, vykulil jsem oči, tak krásná.. Asi bude mít plastiku, to nevadí... Hrál jsem si z podprsenkou a u toho ji koukal do očí.. Usmívala se a skousávala si spodní red.... Vcucnul jsem její spodní red do svých úst a mazlivě po něm přejel jazykem... Odpojil jsem se od ní.. ,, mohu tě pomilovat,,... Pousmál jsem se a ona mi řekla ,, dělej si semnou co chceš,,..  Ďábelsky jsem se na ní podíval a začal ji podprsenku rozepínat... A miloval jsem se sní tak dlouho až jsme usli nalepení na sobě... Byl jsem se sebou spokojen.. To jak prosila o víc, a křičela moje jméno u toho se mi dívala do očí.... Pomiloval jsem ji tak že to do smrti nezapomene... Ráno jsem se probudil, ležela jsme tak jak jsme včera usli, nahý a úplně spocení.. Otevřela jedno oko a pomalu se ke mě přibližovala, vypadalo to jako kdyby mě chtěla políbit a taky ano... Dělal jsem že spím, když u mě byla blízko otevřel jsem oči.. Chytl jsem ji za pas a políbil ji... Tak jemně a zároveň vášnivě.. Nemohl jsem se jí nabažit, co ona semnou dělá není možné.. Měl jsem chuť si opakovat co se stalo včera...
,, dobré ráno královno, nechtěla by jsi si zopakovat to co se stalo včera v noci,,? Usmála se na mě a řekla.........
,, nemůžu, jsem vyčerpaná počkej až na večer,,.. Provokovala mě.. Ale nakonec jsem sní souhlasil, potřeboval jsem si taky oddechnout... Musím se dnes předvéct víc, musím být tak dobrý aby vrzala postel a ona hulákala moje jméno a prosila o ještě víc aby patřila jenom mě a aby to trvalo co nejdéle....

Dnes už druhá kapitola.. Zase mě to chytlo... Stejně vím že to polovina lidí nebude respektovat,, 15+,, ale to nevadí.. Je to jen na vás...
Dekuji vám miluji vás, možná dbska vyjde i kapitola 3.. 😻 Vaše lila

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 05, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

patříš mi, jenom mě... Kde žijí příběhy. Začni objevovat