Pohled Týny:
Ahoj, jmenuji se Týna Popelková a je mi 17 let. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Julča Vacková. Mám rodinu, se kterou žiju na Statku jménem Slunečná. S Juli chodíme do třeťáku na Gympl. Já jsem se tam dostala až ve druháku, kvůli stěhování právě na Statek. Prý má zítra přijít nějakej kluk, prý jel na dva roky do anglie a vrací se zpět. Doufám, že alespoň on bude můj kamarád. Ne jako ostatní kluci. Jo a to jsem vám neřekla, kluci ze třídy mě šikanují. Ano slyšíte dobře. Za to že jsem chytrá a pozorná holka. Jo a Julči brácha Štěpán, je jedne ze šikanátorů, ale trošku jiným způsobem. Chce mě dostat do postele. A říká mi Koťe, atd... Já nechci... ach jo. Julča se mu to snaží vymluvit, ale on ne a ne. No a to je asi všechno. Zatím čau.
Pohled Janka:
Čau, já jsem Janek Linhart a je mi 17 let. Můj Nejlepší kamarád je Vilda Fiala. Mám rodinu, nebo respektive jenom tátu, jestli by se takhle dalo říct. Střídá modelky každou noc... já tohle fakt nedělám. Jsem chytrej, hodnej kluk. Byl jsem dva roky v Anglii kvůli škole, a teď se vracím zpátky... Netěším se na Romana, Davida a Štěpána. Doufám, že nikoho nešikanují... Jo a málem bych zapomněl, prý ve druháku nastupovala jedna holka. Tak třeba budem kamarádi. Na úvod vše, tak se zatím mějte.
Pohled třetí osoby:
Týna a Janek toho o sobě nic moc neví. Potkali se párkrát na chodbě, když si Janek šel něco zařizovat ohledně návratu a učebnic. Budou kamarádi, nebo dokonce něco víc? A jak je to s Julčou a Vildou? Toť otázka.
Ahoj! Doufám, že se vám moje povídka bude líbit. Názory do komentářů prosím. Mějte se hezky!