CEMCEL HİKAYESİ

13 2 2
                                    

15 ağustos günün cellat yolda yürürken bir ara sokağa girer ve köşede kısık bir bağırma sesi duyar. Merak eder ve bakmaya gider. Cellat köşeye gider ve geçen hafta arkadaşının doğum gününde tanıştığı Cemre olduğunu fark eder. Acaba neden bağrıyo diye sormaya gideceken Cemrenin yanında bir adam olduğunu görür. Adamın elinde silah vardır ve silahı Cemereye doğru tutuyodur. Cellat o anki panikle polisi arar. Polis gelir ve Cemreyi kurtarır. Cemre Cellata teşekkür eder. Cellat o adam senden ne istiyo diye sorar. Cemre göz yaşları içinde anlatmaya başlar o adam geçen gece bana tec@vüz etmişti elinden zor kaçmıştım şimdide beni öldürmeye çalışıyor demiş. Cellat şaşkınlık içinde Cemreyi sakinleştirmeye çalışır. Cemre biraz sakinleşir ve su içmek için ayağa kalkar. Cellatta o sırada polislerin yanına gider. Cemre Cellattt diye bağırır. Cellat panikle Cemrenin yanına koşar ve noldu der. Cemre midesinin bulandığı söyler. Aradan biraz zaman geçer ve Cemre kus@r.(bir iki defa daha kusar)  Cellat Cemreye hiç itiraz istemem der ve hastaneye giderler. Doktor Cemreye başının dönüp dönmediğini sorar. Cemre evet dönüyo der. Doktor Cemreye hamile olabileceğini söyler ve test yapmaya gönderir.(cemre testi yapar gelir)  Cemre Cellatttt diye bağırır cellat noldu diye sorar. Cemre ce ce cellat ben hamileyim der. Cellatın başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi olur. Cemre ağlamaya başlar ben tec@vüze uğradımı aileme söyleyemem çok üzülürlerder. (Aradan 5 gün geçer )
Cellat Cemreden hoşlanmaya başlar ve ona çıkma teklif etmeye karar verir. Cellat Cemreyi yanına çağırır. Cemre büyük bir heyecanla Cellata yoksa aileme nasıl söyliyceğimizi mi buldun der. Cellat üzgün bir sesle hayır bulamadım der. Cemre beni niye çağırdın o zaman siye söylenmeye başlar. Cellat bir anda Cemrenin elini tutup benimle çıkarmısın diye sorar. Cemre evettt diye bağırır ve cellata sarılır. (Aradan 1 ay geçer) Cemrenin karnı büyümeye başlamıştı. Cemre bu duruma çok üzülsede çocuğu aldırmamakta kararlıyıdı. Cellat Cemreye prensesler gibi bakıyodu. Cellatla Cemre ayrı bir eve bile çıkmışlardı. Bir gün evde otururken. Cellat Cemreyi yanına çağırdı. Cemre merkalı bir şekilde ne olduğunu sordu.
Cellat Cemre istersen biz evlenelim dedi. Cemre çok mutlu olurum dedi. Cellat cemre daha lafını bitirmeden ailen sorarsa çocuğun babasının benim olduğumu söyleriz sende tec@vüze uğradığını söylemek zorunda kalmassın der. Cemre göz yaşlarını tutamaz ve ağlamaya başlar. Tekrar teşekkür ederim der ve ağlamaya devam eder. (Aradan 7 ay geçer) ve o büyük gün gelir.Cellatla Cemreyi kuaföre bırkır ve kendide düğün için traş olmaya gider. Düğün saati yaklaşır ve Cellatın telefonu çalar. Cellat numarayı tanıyamaz ve açmaz. Aynı numara tekrar arar. Cellat merak eder ve telefonu açar. Arayan kişi hastanenin müdürü olduğunu ve Cemreyi doğumhaneye aldıklarını acil gelmesinş söyler. Cellat hastaneye gider doktora Cemre nerde diye sorar. Çocuğun sağlıklı bir şekilde doğduğunu ama Cemrenin yoğum bakımda olduğunu öğrenir. Cellat yoğun bakıma gittikten 10 dk sonra doktor gelir ve biz elimizden geleni yaptık ama malesef Cemreyi kurtaramakdık der. Cellat olamaz PAPATYAM GİDEMEEZ diye bağırır ve Cellat doktorun kucağına bayılır doktor hemen Cellata müdehale eder ama malesef Cellat ani kalp krizinden hayatını kaybetmiş....

                  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cemcel hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin