,,Čaukyyyyy lidičky" Zakřičela jsem jako nejvíc popular člověk světa, protože přesně to jsem.
,,No nazdar popelníku" řekla Teréna
,,Jdi do celeru ty krávo smradlavá" Vypálila jsem jí do toho kontejneru kterEJ nazývá obličejem.
Došla jsem za ní a silně jsem jí flákla hlavou do nohy, byla to prča, ale bolela ma hlavinka.
Teréna se zasmála a sevřela mě v lanech.... hahhahah kecam... objala mě :)
:) Byla to moje nejlepší kámojda yk.
společně jsme šly na oběd.
Vážně nesnášim tuhle školu, třídu máme ve třetim patře až na konci chodby kde neni žádný okno ani větrací šachta abych mohla dýchat. Nebo pravděpodobněji společně s Terénou zdrhnout z týhle rádoby školy i když všichni víme že je to prostě vězení pro šestnáctiletý spratky jako jsme my.
cestou ke mě domu se Teréna rozhodla zase vyzvídat na koho mám crush a podobný sračky jako vždy. Nejraději bych jí svázala hubu tím jejím odpornym šátkem jen aby mlčela.
A stalo se. Unesla jsem ji!!!!! Nevím ale kde ji skladovat... hodila jsem ji tedy do sklepa a nechala ji tam.
Po několika hodinách se začala ozývat ,,Elso už zase?!"
,,No tobě se to snad nelíbí?"😏 říká Elsa
,,Elso, ty víš že obyčejně ano, tohle je už moc."
,,Jak jako moc?!" Elsa se vztekne, bum prásk....
,,Však už je to po třetí za tenhle měsíc!" Hystericky zakřičí Teréna
,,Chtěla by ses radši ženit s tím Indem co ti píše na ig?!" Naštvně pokřikne Elsa
,,Nemůžu za to že mě požádal o ruku"Odfrkne Teréna
,,Nebuď na mě drzá ty jedna! Za trest tě vošukačkám 3x za sebou" Elsa se pomstychtivě se zasměje
,,VŽDYŤ VÍŠ ŽE TO BYL OMYL" vyhrkne Teréna
,,Řekni mi kolik lidí se omylem zasnoubí" Zvedne Elsa obočí
,,Hele Elso, víš že já se omlouvám, byl to omyl, prosím nebuď mad" Řekne Teréna nešťastně, ale pak se jí na obličeji usadil vítězný výraz ,,Ty víš že znám tvé nejhorší tajemství"
,,Ne, ne, to nikomu neříkej!" zakřičela Elsa
,,Když s tím přestaneš, neřeknu" sykla Teréna
,,Dobře... hele nešla by jsi dnes se mnou na gyndu?" pronesla Elsa natěšeně
,,Že váháš" usmála se Teréna
*PO 2 HODINÁCH 6 MINUTÁCH A 35 SEKUNDÁCH U GYNEKOLOGA PÁRTYGRŮA*
PÁRTYGRŮ: ,,ojojoj co to tu vidím. To není dobré. Kolik že vám je?"
ELSA: ,,nooo čerstvých a sladkých 16"
*Teréna se zachvěje z tonu hlasu mistra Pártygrůa*
PÁRTYGRŮ: ,,holčičko holčičko..."
*Elsa se zděšeně podívá na Pártygrůa jako by to byl pedofil* ,,Ano řene"
PÁRTYGRŮ: ,,Tak pojď hezky dovnitř"
Elsa se nadechne a vydechne, střelí po Teréně pohledem typu: jestli mě ošukačká a já otěhotním, ty vychováváš ty děti.
,,sice úplně nerozumím této vaší řeči, ale Elso nemusíš se mě bát :DD já tu dneska měl už 17 zákaznic a všechny jsem zvládnul 😏"
,,pojď to bude dobrý" trochu nervozně mrkla Teréna na Elsu
,,promiň na kamery už jsem točil ale živě před někým to asi nepůjde musíš zůstat tady" s divným úsměvem se Pártygrů podíval na Terénu
To Elsu trochu uklidnilo a celkem se na prohlídku začala těšit
Když vešli do ordinace vytáhl si doktor Pártygrů vatovou tyčinku ,,Buď to uděláme tímhle, nebo něčím lepším" Elsa na doktora svůdně zamrkala ,,A co je ta lepší věc?" Doktor Pártygrů se křivě usmál ,,Myslím že to poznáš sama"
Elsa si vylezla na křeslo a roztáhla nohy, doktor vytáhl vatovou tyčinku. Elsa nechápala ,,Vždyť jste říkal něco lepšího." Doktor zvedl obočí ,,No právě, tahle je delší. Co jiného jsi čekala?"
,,Kropící tyčinku" zamumlá sotva slyšitelně Elsa
,,ty holka ty jedeš panečku" ušlíbl se Pártygrů ,,Sestři" zavolá radostně Pártygrů
*Vyleze Vlasta* ,,Jsem zmatená říká si v hlavě Elsa. Je to kluk nebo holka? Radši to nebudu řešit" znechuceně se ušklídla na Babochlapa s jedním prsem
,,Můžes mi prosím tě skočit do kavárny pro Kafčo?" usmál se Pártygrů a v hlavě si říkal ,,to myslím bude stačit... Cesta tam trvá tak 7 minut, ale než udělají černé kafe s mandlovým mlíkem bez koffeinu 3x převařené a vychlazené ve sněhu z antarktidy, to jim zabere MINIMÁLNĚ 40 minut To stihnem!"
*Vlasta se vydalo na cestu*
Pártygrů vytáhl svůj jazyk růžovější než samotný Patrik ze Spongeboba a táhl mokrou stopu po jazyku jako nadržený hlemýžď od kotníků až po ucho kde Elsu maličko kousnul.
,,Máte ochranu pane?" zavzdychala Elsa, na to se Pártygrů ušklíbl ,,Pane, jo? Nechceš zkusíme daddy, princezno?"
,,Ano daddy" vydechne Elsa
,,Správně princezno, jsi moc šikovná holka, hodná"
Elsa chtěla pronést něco ve stylu že není pes, ale pak jí došlo že se jí to líbí.
Pártygrů vyrazil ke křeslu kde seděla Elsa už bez kalhotek a zarazil do ní svojí kropící tyčinku. Elsa se prohla v zádech a zavzdychala ,,Ano daddy" Pártygrů zavzdychá ,,Hodná holka, nevím jestli na tebe Gerard má, ani on nevzdychá tak hezky." Elsa se zarazila a chtěla se zeptat kdo je Gerard a proč o něm mluví při jejich seyu, ale kropící tyčinka v ní jí to zakázala.
paní bublablová sedí v čekárně snad věčnost a tak si řekne že se podívá co se děje
Nahlídne do ordinace přes klíčovou dírku ale jelikož už je starší paní nic moc nevidí
vezme si svůj klíčkohled který koupila na wishi a vidí nevídané...