Első rész

4 0 0
                                    

- Hé, Sakara! - kiáltotta egy ismerős hang. - Gyere már!

Éppen a gondolataimba merültem, amikor meghallottam Endo hangját.
Miközben a többiek lefordultak a sáros úton, én tovább haladtam és nem is vettem volna észre, ha a társam nem szól.

- Már megint a gondolataidba merülsz, he? - kérdezte Endo, mikor gyorsan felzárkóztam.
Csak egy zavart mosolyt tudtam az arcomra csalni.

- Na, mindegy! - mondta végül és a többiekhez szólt. - Hamarosan megérkezünk!

Boldogan kurjantottak a többiek, míg én továbbra is egy mosollyal az arcomon bandukoltam.
Két napja hagytuk el a falunkat, hogy részt vegyünk a Természet próbáján és kitüntessük magunkat és falunkat. 50-en voltunk, fele fiú, fele lány, akik közül mindenki betöltötte már a 17-et legalább egy hónapja.
A próba egy szent szertartás volt az egész földön, így nagy öröm volt, hogy most a mi időnk jött el.

A jövőn gondolkodva néztem előre, amikor valaki megérintette a vállam.

- Jól vagy, Sakara? - kérdezte a lány.

Zepha volt, az egyik legjobb képességű idéző a csapatból. Rendkívülien szép volt, tehetséges és valamiért kedvelt engem. Az okát ne kérdezzétek, én sem tudom.
Bólintottam, majd kérdően felé böktem.

- Jól. Kicsit izgatottan. -mondta ideges arckifejezéssel.

Tudtam, hogy túloz, hisz ő volt az egyetlen, akire a falu bölcse mondta, hogy gond nélkül sikerül az próba.

Újfent elmerültem a gondolataimban, amikor Endo felkiáltott.

- Előttünk a Víz falu! Néhány órán belül oda érünk!

Estére értünk a faluba, ahol nagy érdeklődéssel nézték a jövetelünket.
A nagy település utcáin hosszú sorokban álltak a kék ruhás helyiek, idősektől egészen a gyerekek is, hogy megnézzék az idegeneket.

Érdeklődve figyeltem én is a helyieket, ellenben társaimmal, akik inkább a figyelemre összpontosultak.
A helyiek nagyon hasonlítottak ránk. Magasak voltak, fehér bőrrel és sötét hajjal rendelkeztek és mindannyian kék köntöst viseltek hétköznapi ruháik felett, amit a falu jelképe, egy hullám díszített.

A díszmenet egészen a főépületig tartott, ahol a falu elöljárója már várt minket. Már több más falu küldöttsége is jelen volt.

- Örömmel köszöntelek titeket ifjak a Tűz falujából! Szívem megtelik büszkeséggel, ahogy az itt egybegyűlt ifjúság izgatottan várja közelgő megmérettetést! Addig is örüljetek fiatalságotoknak és mulassatok, pihenjétek ki utazásotokat és biztosítsátok, hogy a barátság megmarad a faluk között.

Hatalmas éljenzés tört ki és az egész összejövetel a falu határában lévő hatalmas mezőre indult, ahol már megkezdték a letáborozást.

Éppen a sátram felállításával foglalkoztam, mikor megjelentek az első ünneplők. Legtöbbjük már részeg volt és indultak a sátraikba, egyedül vagy társaságban.
Sóhajtva merültem vissza a munkámba, nem próbálva rájuk figyelni.

Az idéző lét számomra keserű velejárója volt a libidó növekedés, ami egy kicsit az érzelmességet megölte.
Sokszor hallottam idősebbektől, hogy a próbák előtt és után, sokszor közötte szinte mindennapos a faluk ifjúságának egybeolvadása sok értelemben.

Már állt a sátram és büszkén néztem az építményemre, amikor Endo és néhány társam jelent meg mellettem.

- Sakara, jössz a Föld lányokhoz? - kérdezte hüppögve a nem kicsit vörös Endo.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 12, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SakaraWhere stories live. Discover now