Chapter 1

303 6 0
                                    

-Ashely Martens POV-

Ashley, mens schiet toch op jij altijd druk met je snapchat!' Roept Nikki naar me. Ik schiet in de lach. 'Ja sorry hoor het is gewoon een hele leuke jongen.' Ze trekt me mee aan mn arm. 'Als we nu al vast gaan kunnen we vooraan staan bij de Q&A.' We rennen naar de Meeting. Yes er is nog niemand. 'Hoelaat is het?' Vraag ik aan Nikki. 'Ehmm, 5 over 2, over 40 minuten begint de Q&A, het zal zo wel druk worden.' En ja hoor na 5 minuten is het bom vol. Aan alle kanten wordt aan me getrokken. 'Kijk!, daar staat Carlos.' Fluisterd Nikki in mn oor. Ik zwaai voorzichtig naar Carlos. Hii glimlacht en zwaait terug. 'Zo, Alsey, hij ziet je pas 1x en je hebt nu al fix met hem.' Zegt Nikki lachend. 'Ach houd toch op man, hij is veel te oud.'

Carlos komt naar voren gerend en iedereen gilt en roept het uit. Ik wordt aan alle kanten geduwd en getrokken. 'Auw!' Roep ik, iemand trekt keihard aan mn haren en draai me om. Een jongen duwt me keihard tegen het dranghekken aan ik val achterover met mn hoofd op de grond. Een hele pijn scheut schiet door mijn hoofd.

- Lando Norris POV-
'Goedemorgen zonder zorgen!' Kom ik roepend binnen. ' Sstt.' Zegt Carlos. Ik kijk hem vaag aan. 'Wat Sstt, ik ben gewoon heel vrolijk.' Ik loop naar mn kleedkamer. En doe de deur open, ik wil neerploffen op mn bed, maar zie net optijd dat er iemand ligt te slapen. 'Wat is dit!' Roep ik. 'Sstt, zei ik toch.' Carlos kijkt me boos aan. 'Wie is dit?' Vraag ik zacht. 'Ashley, ze is met haar hoofd op de grond gevallen met de Q&A, ze heeft een gat in haar hoofd en een zware hersenschudding.' Zegt ze. Ik kijk geschrokken naar het meisje in mn bed. Ze ligt te slapen met de knuffel die ik heb gekregen van mn zusje. Ze heeft bruine haren meer kan ik ook niet zien want ze ligt helemaal onder de dekens. Carlos is ondertussen weg gelopen. Ik ben even aan het rekken en strekken als ik ineens iemand hoor praten. 'Waar ben ik?' Ik loop naar het bed toe. Ik zie dat ze van me schrikt. 'Sorry, ik had je niet moeten laten schrikken.' Ze glimlacht en grijpt snel naar haar hoofd. 'Gaat het?' Vraag ik snel. Ze knikt maar ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft. 'Ehmm.' Ik krab even op mijn hoofd. 'Misschien is het beter als je gaat douchen dan voel je je misschien beter. 'Ik heb ehmm... geen kleding bij, alleen een korte broek  in mn tas.' Ik pak een trui en geef hem aan haar. 'Houd maar ik heb er nog genoeg.' Ik zie dat ze probeert op te staan maar het niet echt lukt. 'Wil je helpen.' Vraagt ze verlegen. 'Ja sure.' Ik wil haar bij haar middel pakken. Ik kijk haar vragend aan, ze heeft echt super mooie blauwe ogen. Ze knikt toestemmend.met mijn handen pak ik haar middel vast en help haar op te staan. Samen lopen we naar de douche, terwijl ze op me steunt. 'Lukt het zo verder.' Vraag ik. Ze draait zich om en knikt. Ze kijkt naar de grond.

-Ashley Martens POV-
Lando pakt me zacht bij mn kin en tilt mn hoofd omhoog en kijkt me aan. 'Zeker?' 'Ja moet wel lukken, bedankt.' Ik glimlach verlegen en draai me om. Na een kwartier kom ik onder de douche vandaan. Ik rommel in mn tas opzoek naar mn telefoon. 'Zoek je deze?'Hoor ik iemand vragen. Het is Nikki, ik glimlach en geef haar een knuffel, maar grijp snel naar mn hoofd. 'Ik heb echt knallende koppijn echt niet normaal.' Ze kijkt me aan. 'Ik kwam even checken hoe het met je was en ik moest wat vertellen.' Ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft. 'Ik weet dat het niet het goede moment is. Maar, Maarten en Nienke zijn al een tijdje stiekem aan het daten.' Ze laat me een foto zien van Maarten en Nienke die staan te zoenen. Ik kijk haar met grote ogen aan. Tranen schieten in mijn ogen. 'Niet!' Zeg ik zachtjes, meer geluid komt er niet uit mijn keel. 'Sorry, dat ik het nu moet vertellen. Ik kan het anders nooit meer vertellen.' Ik kijk haar vragend aan. 'Want ik moet nog meer vertellen, Mijn vader heeft een baan gevonden in Griekenland, en hij krijgt alleen de baan als we vanavond al naar Griekenland vliegen.' Ze kijkt verdrietig. 'Hé, ik ben blij voor je, je vader heeft al heel lang geen baan meer.' Zeg ik om haar gerust te stellen.' Ze geeft me een stevige knuffel. 'Ik moet weg, het spijt me zo en ik ga je zo erg missen.' Ze duwt een klein knuffelbeertje in mijn hand. 'I will never forget u.' Staat er op zijn buik. Ik glimlach en geef haar een knuffel. Nikki draait om en gaat weg. 'Hé, we gaan elke dag bellen ja?' Vraagt ze nog snel. Ik knik. 'Ja tuurlijk.' Zeg ik met de tranen nog steeds in mijn ogen.

-Lando Norris POV-

'HoiHoi!' Zeg ik als ik binnenkom. 'Ashley?' Ze ligt opgerold in mn bed, ik hoor haar snikken. 'Wat is er?' Ze schudt haar hoofd. 'Niks.' Zegt ze huilend 'Hé, je kunt het gewoon zeggen hè.' Ik zie dat ze twijfelt 'Maarten heeft met een ander meisje staan zoenen en schijnbaar daten ze al een tijdje.' Roept ze boos, en ze grijpt gelijk naar haar hoofd. Ik ga naast haar zitten en help haar overeind. 'Komt goed ja?' Ze kijkt me onzeker aan. 'Zullen we een rondje gaan lopen, beetje frisse lucht is goed voor je.' Ze knikt en staat op
Als we over de pit lopen vraagt Asley of we op even kunnen gaan zitten. 'Ik heb echt heel erg hoofdpijn.' 'Ja natuurlijk.'  Zeg ik terug. 'Ik ben dood moe van dit kleine stukje lopen.' Ik schiet in de lach. 'Onee ja joh ga me maar lekker uitlachen.' Zegt ze lachend. Ik kijk haar aan. Even verdwaal ik  in haar ogen. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' Vraag Ik. '19, wordt donderdag 20.' Zegt ze verlegen. 'Ik ben toch wel uitgenodigd?' Vraag ik met een grijs op mijn gezicht. Ze glimlacht. 'Komt goed.' Zegt ze. 'Wat zijn je hobby's?' Vraag ik om de tijd te doden. 'Ik doe voetbal, en vind het leuk om weleens te zingen.' 'Leuk! Kan je goed zingen?' Vraag ik. Ze glimlacht verlegen. 'Ja wat vindt je goed.' 'Vast beter dan mij.' Zeg ik lachend. Ze staat op. 'Zullen we weer gaan?' Ik sta op en loop met haar terug.

'Hé, ehmm, waar moet ik vannacht slapen?' Vraagt Ashley. 'Ehmm, je hotel.' Zeg ik. 'Dat is het punt, Nikki en ik hadden alleen geld voor een kaartje voor de GP, en we zouden in de auto slapen maar Nikki is nu weg.' Ik ga met mijn hand door mijn haar. 'Ehmm, je kan wel hier blijven slapen, ik blijf ook wel hier, en slaap wel op de massagetafel.' Ze kijkt me aan. 'Weet je het zeker?' 'Ja is goed, ik ga wat spullen halen uit mijn hotel.' Ze knikt en gaat in bed liggen.
'Ik heb zo'n erge hoofdpijn.' Zegt ze zachtjes. Ik loop naar de kraan om een glas water te halen. 'Alstublieft, een paracetamol en een glas water.' 'Dankje.' Zegt ze glimlachend, maar ik zie dat er een traan over haar wang rolt. Ze neemt de paracetemol in en zet het glas weer terug. Ze gaat rechtop zitten. Een traan rolt over haan want. . 'Er zit wat op je gezicht.' Zeg ik. Ik rijk mn hand naar haar gezicht. Ik kijk haar vragend aan. Ze knikt instemmend. Ik veeg de druppel van haar gezicht af met mijn duim. Even is het stil we kijken elkaar. Ik leun naar voren en druk mijn lippen op die van haar. Na een aantal seconden draait ze haar hoofd weg. 'Ik kan dit niet, sorry, niet nu al.' Ze kijkt me aan met tranen in haar ogen. 'Hé, je moet niet zo vaak sorry zeggen ja? Het is mijn schuld.'  Ik sla me armen om haar geen en geef haar een knuffel. 'Oké.' Zegt ze zachtjes.  'Ik had het niet moeten, het spijt me.'

𝚂𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝙸𝚗 𝙼𝚢 𝙱𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu