Chapter 3

244 10 2
                                    

-Lando Norris POV-

'Succes vandaag.' Zegt Ashley nog voordat ik de deur door ga.  ik draai me om. 'Dankje.' ze staat op, ik zie in haar ogen dat ze twijfelt. Ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ze drukt haar hoofd tegen mijn borst. 'Zou ik meegaan?' Vraagt ze. 'Nee, mevrouwtje, jij hebt een flinke hersenschudding en je hebt rust nodig.' ze kijkt me aan met een pruillip. 'Oke dan, je hebt gelijk.' ik druk een kusje op haar voorhoofd, en voel dat ze zich verstijf. 'Sorry, sorry, ik ben zo dom. ik had het niet moeten doen.' Zeg ik terwijl ik recht in haar ogen kiik. 'Hey, maakt niet uit, iedereen maakt fouten.' Ik glimlach en druk haar wat strakker tegen me aan. 'Ik moet nu echt weg anders kom ik te laat.' Ashley laat me los en ik ga weg.

'Goedemorgen zonder zorgen.' Carlos slaat een arm om me heen. 'Zin in vandaag?' vraagt hij.
*ping* een appje van Ashley.

succes vandaag en veel plezier! (Stay safe) x

Ik lach naar mijn telefoon. 'Ga je me nou gewoon negeren.' Carlos trekt mijn mobiel uit mijn handen. 'Wie is A met een hartje?' vraagt hij plagend. 'Gaat je niks aan.' Ik pak mijn telefoon terug en loop naar mn auto. 

'Yeah boyyyy!' roep ik door de micorfoon. P2 op de grid morgen, kan bijna niet beter. 'Well done!' wordt er gezegd over de radio. Ik rijdt mijn auto weer terug de pit in en stap uit. Carlos staat me op te wachten en geeft me een omhelzing. 'Komt allemaal door "A" hè.' Zegt hij plagend. Ik glimlach en ga naar mijn kleedkamer. Als ik binnenkom krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ashley ligt te slapen. Ik maak een foto van haar en stel hem in als achtergrond. Ze is het mooiste meisje dat ik ken. Ik staar een tijdje naar haar en betrap mezelf erop dat ik moet lachen als ik naar haar kijk

-Ashley Martens POV- 

ik schrik wakker en kijk op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is. Shit, het is al 3 uur. Ik ben waarschijnlijk in slaap gevallen terwijl ik de kwalificatie aan het kijken was. Ik loop naar de badkamer en gooi een beetje water in mijn gezicht. Als ik weer in de spiegel kijk zie ik dat Lando achter me staat met een handdoek om zijn middel gewikkeld. Hij glimlacht. echt een super leuke jongen, zijn golvende haar, een kuiltje als hij glimlacht zijn mooie blauwe ogen en het lichaam hij heeft het gewoon allemaal 'Lekker geslapen.' Vraagt hij lief. hij slaat zijn armen om me heen, waardoor er allemaal water op mijn witte blouseje komt. Lando kijk naar me, het blouseje schijnt door waardoor je mijn rode BH heel goed kunt zien. Ik merk dat ik me rot schaam. Lando kijkt naar mijn borsten en ik zie dat hij het helemaal niet erg vind van wat hij ziet. Ik duw hem de deur uit en doe de deur opslot. Ik voel me bekeken, een slet, ik voel me vies. Ik zak in elkaar tegen de muur en ga met mijn hoofd tussen mijn handen zitten huilen. Waarom moest dit mij nou gebeuren. Ik denk aan de keer dat me vader me aanraakte en me verkrachtte. Ik voelde me zo vies. Ik mocht het niet doorvertellen van hem. Na een aantal weken heb ik het toch tegen mijn moeder gezegd. Ze geloofde me niet. 'Dat doet mij man niet!' Riep ze tegen me. Toen hij daar achterkwam heeft hij me in elkaar geslagen. Tegen iedereen die iets vroeg zei ik maar dat ik van de trap was gevallen. De meeste geloofde het gelijk, maar voor andere moest ik iets meer moeite doen voordat ze het geloofde.

Na een kwartier wordt er op de deur geklopt. 'Ashley?' Hoor ik Lando vragen. Ik negeer hem. Na een tijdje wordt er een briefje onder de deur door geschoven.

Lieve Ashely,
Ik houd van je.
Ik houd van hoe je lacht.
Ik houd van hoe je boos bent.
Ik houd van hoe je bang bent.
Ik houd van je als je je niet goed voelt.
Ik houd van je als je je juist super voelt.
Xxx

Een traan rolt er over mijn wang. Zo lief. Van nog niemand in mijn leven heb ik zo iets liet gekregen. Hij houdt van me besef ik me. Snel veeg ik mijn tranen weg en doe de deur open. Lando staat voor de deur te wachten. Ik schiet in zijn arnen en barst in huilen uit. Hij sluit voorzichtig zijn armen om mijn middel heen. 'Hé, huilen is oke.' Zegt hij. Ik druk me nog steviger tegen hem aan.we blijven even stil. 'Waarom moet je zo huilen?' Vraagt hij lief aan me. We gaan om de grond zitten ik leun tegen zijn borst met mijn hoofd en voel zijn hart rustig kloppen. Ik doe heel me verhaal over wat me vader me allemaal heeft aangedaan. Ik heb nu alleen mijn oma nog maar. 'Mn moeder is overleven en ik wil nooit meer contact met mijn vader. Elke keer als ik op een plek kom met veel mensen ben ik bang dat ik hem tegenkom.' Lando luistert geduldig naar me. Ik ben blij dat hij me niet onderbreekt. Als ik klaar ben met mijn verhaal drukt hij een kusje op mijn hoofd. 'Sorry.' zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. 'Sorry dat dit je moest overkomen. Dat dit jou moest overkomen. Het mooiste, liefste, schattigste, leukste meisje dat ik ken.' Ik zie dat er een traan over zijn gezicht loopt. Ik veeg hem weg met mijn vinger. Ik glimlach verlegen en druk een kusje op zijn wang.

*ping* het is een berichtje van mn oma. Of mijn oma?

Beste A. Martens,
Met spijt moeten wij u vertellen dat mevrouw H. de Jong, is overleden in haar slaap. Gecondoleerd.
Personeel Hoge Huis

Ik barst wéér in huilen uit. 'Hé, hé wat is er?' Vraagt Lando. Ik vertel het verhaal en loop naar het bed. Lando wil naast me komen leggen maar ik duw hem weg. 'Ik wil even alleen zijn.' Zeg ik zachtjes. Hij drukt een kusje op mijn hoofd, legt de deken over me heen en gaat weg. Ik denk naar over mijn leven, over wat ik nou wil en kan. Ik heb niemand meer, alleen Lando  Als ik daar over denk barst ik in tranen uit. Ik heb niemand als ik ga trouwen, ik heb niemand als ik afstudeer. Ik heb niemand die opa of oma gaat worden van mijn kinderen. Ga ik weer hoor, mezelf in slaap huilen. Het ging net zo goed met me, maar daar gaan we weer.

-Lando Norris POV-
Ik voel me zo rot voor wat er allemaal is gebeurt met Ashley. Ik loop wat over de grid als Carlos op me af komt gerend. 'Hola! Alles goed?' Vraagt hij bezorgd. Hij ziet aan mijn gezicht dat er iets niet goed is. Ik doe al lopend het hele verhaal, over wat Ashley heeft mee gemaakt. 'Heftig.' Zegt Carlos zachtjes. Een traan rolt over mijn wang. Hij slaat een arm om me heen. 'Hé, komt goed. Jullie gaan dit samen doen.' Ik kijk hen aan en zie dat hij serieus is.


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 10, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

𝚂𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝙸𝚗 𝙼𝚢 𝙱𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu