המוזרה

80 5 3
                                    

היא בולעת את רוקה
עורה כבר מזמן איבד את טיפת הצבע שנשארה בו.
מייק עדיין חייך, "בואי !" הוא תפס בידה והיא נרתעה במיידית, וההבעה שלה נראיתה מפוחדת.
מייק התקרב לעברה, "את בסדר ?"
היא השפילה מבט ומיהרה להתקדם.
לא לדבר עם זרים.
לא לדבר עם אף אחד.
מייק רדף אחריה, "היי ! אפילו לא אמרת לי איזה כיתה את!" היא ברחה, הוא נאנח במבט עצוב.
והסתובב, שריל, הילדה המעצבנת משכבת י' דקרה אותו באצבע שלה , "נו נו נו, תלמידה חדשה הלא כך?" היא גיחכה ושאר הבנות בחבורה הדפוקה שלה ציחקקו, "מה אכפת לך?" הוא חשק שיניים.
"איך קוראים לה?"  היא הסתכלה על הציפורניים שלה, חסרת עניין.
"אן, אבל מה אכפת לך?" הוא ממלמל בשיניים חשוקות.
שריל מתפקעת מצחוק, "אן ?"
מייק מהנהן, נושך את שפתו התחתונה.
" איזה שם נוראי!" היא כמעט נחנקת מצחוק.
"הוא הרבה יותר יפה משריל לפחות." מייק מעז להגיד, מושך בכתפיו, שריל משתתקת, "סליחה?" היא מכחכחת בגרונה בשוק.
" לא סולח. " הוא מניח את תיקו על כתפו מסתובב והולך משם.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

אן מתיישבת על המיטה בחדר המשותף שהיא אמורה לשהות בו, הבית האחרות נכנסות בציחקוקים ומשתתקות,"אה- מתוקה מה את חושבת. שאת עושה פה?" אחת מהן שואלת, מזועזעת," א-אני- " אן בולעת את רוקה, "א-אמרו ל-לי לשהות פ-פה"
"לפחות תדברי ברור סתומה אחת." אחרת מגלגלת עיניים.
אן משפילה מבט, הבנות נועצות בה מבטים.
היא קמה, ויוצאת מהחדר, בת אחת מושכת אותה לבפנים, "לאן את חושבת שאת הולכת? " היא תפסה בידה בחוזקה, מהדקת יותר ויותר את האחיזה, בזמן שאן נאנקת, סימנים מופיעים על ידה, ילדה עם שיער חום מתקרבת מאחוריה ומצחקקת, פורמת את החגורה שלה ומצליפה באן, אן נאנקת מכאב, לא מבינה מה הולך שם, מה היא כבר עשתה?
הבלונדינית ממשיכה להדק את האחיזה, ובועטת בביטנה, הן מצחקקות ועוזבות אותה, לבינתיים, אן מתכווצת, קמה לכיוון השירותים, ומקיאה, כלום, היא לא אוכלת, אין לה מה להקיא, אז היא מקיאה נוזלים רגילים, שמחסור בהם יגרום לצרות.


הבנות נכנסות לשירותים, תופסות בראשה של אן ומטביעות אותה במים (במקלחת, לא בשירותים)
היא מנסה להרים את ראשה, מנסה לצעוק, אבל כלום לא עזר
היא איבדה הכרה.
בתוך המים.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אני בסדר.Where stories live. Discover now