sekiz

666 45 72
                                    

Draco'nun ağlama seslerini dinledi bir süre Harry. Daha sonra güçlü kalmaya çalışarak merdivenleri çıktı. Draco anında zırhını çekerek gözlerini gök yüzüne çevirdi. Harry ise ona inat yapar gibi gözlerin ona dikti. Draco ona dönmeyince inatla konuştu.

"Malfoy,burda ne yapıyorsun"

"Seni alâkadar etmez" gri gözler hâlâ ona dönmezken Harry, draco'nun zaafını kullandı,kendini.

"Hadi ama o kadar sırrını saklıyorum"

"Defol git söyle herkese o zaman!"

"Emin misin?"

"SENİN İKİ BABAN VARDI VE HOMOFOBİK GİBİ Mİ DAVRANIYORSUN BANA"

"Nefret ettiğim şey eşcinseller değil Malfoy,sensin"

Gri hüzün düşerken Harry çok kötü hissetti. Onu öpmek istiyordu. Keşke dedi içinden, keşke seni öpebilsem. Daha sonra mektubu hatırladı

"Senden nefret ediyorum! Keşke... Malfoy... keşke"

"Keşke ne?"

"Keşke ölsen"

"Gerçekten istediğin bu mu?" Sarışın çocuk ağlamaya başlamıştı, Harry kendinden nefret ettiğini düşündü.

"İstediğim bu"

"İstediğin olsun,ama önce bir kere bunu yapmaya ihtiyaçım var"

dedi Harry Potter, kendisi de ne dediğini bilmeden. Daha sonra ise her şey çok hızlı gelişmiş ve Draco onu öpmüştü, yıllardır hayalini kurduğu o dudaklar şu an dudakları üstündeydi. Draco geri çekilince ağzını açmak üzere iken Draco yine konuştu.

"Şimdi Potter, istediğin olsun"

Derken kendisini astronomi kulesinden aşağıya attı. Harry çaresizce bağırdı.

"DRACO DUR"

Harry atladığı yere gidip aşağıya baktı, aşağıda her yanı kan içinde kalmış olan Draco Malfoy vardı. Harry Potter dizleri üzerinde çöküp ağlamaya başladı.

"Lanet olsun....lanet olsun....LANET OLSUN DRACO GERİ DÖN. GERİ DÖN"

Harry'nin çığlıkları sessiz Hogwartsta yankılanırken uyanan herkes cesetin başına toplanmıştı.

***
Lucius'u sikim

Dear Diary 2/drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin