En sonunda Momo uyanmıştı, fakat biraz dinlenmesi gerekiyordu o dinlenirken Nayeon odaya girmişti ve onun saçını okşayıp onu çok sevdiğini söylüyordu.
Tabii bunları Momo'nun duyduğundan haberi yoktu.
Nayeon Momo'nun saçlarını okşarken uyuya kalmıştı ve o uyurken de Momo uyanmıştı ve Nayeon uyanana kadar onu izlemişti bu Momo için en büyük şans olabilirdi.
Nayeon da uyandığı zaman Momo'yu onu izlerken beklemediği için bir anda kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Momo'nun durumu da pek farklı değildi. Uzun süre sessiz kaldılar ve Momo bu sessizliği bozmak istedi.
"Nayeon, sana bir şey itiraf etmek istiyorum. Biliyorum şimdi çok saçma bulacaksın hatta belki benden nefret edeceksin fakat bunların hiçbiri benim umrumda değil. Seninle tanıştığım ilk gün sana aşık olacağımı anlamıştım bu ilk başta küçük bir hoşlantıydı, geçer diye söylendim ama işe yaramadı gün geçtikçe daha fazla arttı sana karşı olan sevgim. Şu an sana o kadar aşığım ki kelimelere bile dökemem bunu"
Dedikten sonra susmuştu çünkü Nayeon'un tepkisini çok merak ediyordu. Nayeon Momo'dan bunu beklemiyordu ve Nayeon bir şey demek yerine duygularını Momo'yu dudağından öperek belli etti.
Dudakları birbirinden ayrıldığı zaman Momo'dan ikinci bir itiraf geldi
"Nayeon, iammoo hesabının sahibi bendim."