A Letter From Me

8 0 0
                                    

...

Bıçakla bileğim araasındaki mesafe lümle yaşam arasındaki çizgiydi ve ölmeye cesaret edemedim. Ve yaşamayı seçtiysem bunu hakkını vererek yapmalıyım. Ne kadar depresif hissedersem hissedeyim orada bir yerde yaşamaya değecek bir avuç insan var. Gerçek dostlarım var. Ailem var. Zorda olsa onlara çok güvenen ve değer veren yönümü gösterdim. Bunun tek anlamı onlara bağlanmış olduğum.

Arkadaşımın yaşadıkları ve intihar edeceğini söylemesi beni beklediğmden çok etkiledi. Öylesine sarf edilmiş sözler değildi. Kaybedecek bir şeyinin olmadığını belirten sert kelimelerden ibaretti. 

Belkide hap dolu avuyla ağzı arasında azalmakta olan mesafe ona bana düşündürdüklerini düşündürecek. Ya da belki sonsuza kadar kayıp gidecek elimizden...

Psikolojisini anlıyorum. Ardında bırakacağı yaşlı gözler umrunda olmayacak. Bencilleşecek, tahmin bile edemeyeceği kadar. Sonra tekrar kızacak her şeye. Ve eğer benden daha cesur olursa ölüm onu bizden alacak. Yaşayacağım üzüntüyü düşünmenin bile bir tarifi yok. 

Aslında hep intihar etmek isteyen insana saygı duymalarını isterdim. Ama anladım ki geride bırakılan  taraftan olunca bencilliğine çok kızıyorsun ama bir o kadarda çok seviyorsun. 

Şimdi düşün...

Arkanda brakacağın o bir avuç insanın kafasında bunlar dönüp duracak. Belki engel olamadıkları için kendilerini suçlayacaklar. Belki peşinden gelmek isteyecekler. 

O bir avuç insanı da seninle karanlığa götürmek istediğine emin misin?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

A Letter From MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin