Koşarak sınıfa girdim geç kaldım tanrım lütfen bayan coleman derse girmemiştir. Gerçi benim cenabetimden ders başlamış bile olabilir.
'Bayan carter neden geç kaldınız'
'Kusura bakmayın bayan coleman'
'Otur yerine. Çıkışta cezalisin.'
Ciddi olamazsın dostum. Gidip yerime oturdum bu dersten nefret ediyorum cidden. Her neyse az önce bahçede justin'le noldu öyle sanırım ölucem ve bugün benim son günüm o yüzden böyle başka bir açıklamasi yok çünkü.
Zil caldi sonunda ve ben hemen tuvalete koştum. Justine süslemek için değil tabikide ben öle bi kız değilim sadece çok fazla çisim geldi. Ellerimi yıkayıp tuvaletten çıktım yürüyodum ki telefonumun titremesiyle durdum ryan mesaj atmış;
"Nerde kaldın kahve aldım soğucak"
Cevap yazdım
Kime:domuz kafalı
"Geliyorum az bekle"
Kantine doğru yürümeye başladım. Onları görünce yanlarına ilerledim.
"Ryan kahve yok burda"
"Kör müsün? Burda ya bak" diyip elindeki kahve bardağıni uzattı. Ona ben ciddiyim bakışlarını attim.
"Heee sen sana mi aldım sandin. Para mi siçiyom ben gerizekalı git kendin al."
Ona cevap vermeye üşendiğim için ayaklarımi sürterek kahve makinasına yürüdüm kahvemi alıp geri döndüm ve masaya oturdum ve kahvemden bi yudum aldim sabahları kahve içmezsem kesinlikle ayılamiyordum. O sırada justini yeni fark ettim gözleri benim üstümdeydi iyide neden sürekli bana bakıyo tamam hoşlanmiyo degilim ama rahatsız hissettim. Kahvem bittiğinde ayağı kalktım ve görüşürüz dedikten sonra sınıfa yürümeye başladım.
.......................................................................
Sonunda bu günde bitti. Yemeğimi yiyip odama çıktım ve kendimi yatağımin üstüne attım çok yorgundum justin'in o sinir bozucu bakışları altında zor bi gündü cidden iyi bi dedektif olmama rağmen onun bu bakışlarını çözemedim onu daha fazla düşünmek istemiyorum suan sadece uykumu düşünüyorum.
Umarım yarın pek sinir bozucu olmaz.
Veeee işte 2. Bölüm oy veren ve beni destekleyen arkadaşlarım ayça ve merveye çok teşekkür ederim sizi seviyorum kızlar. 3. Bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We found love
Fanfictionona ulaşmak o kadar zor ki çünkü o justin bieber olanindan ama ben ulaştım:) daha fazlasi için oku tuşuna basın :D